file *** Maart/April 2009 Mammas***

16 years 4 months ago #18813 by Kimika
Shame Delucey, ek weet BAIE goed hoe jy voel...

Watter tande het sy nou al? Ek doen nou maar niks vir die tande nie want ek weet nie meer wanneer is dit tande en wanneer is dit siek nie! Behandel ek die een dan was dit heeltyd die ander..

Pietertjie word nogsteeds in die aande wakker.. party aande gee ek hom net melk dan slaap hy verder in sy bed, ander aande wil hy niks van sy bedjie weet nie dan slaap hy by ons. Gisteraand wou hy weer speel toe sit ek hom in sy bed en moes seker 6 keer hom weer gaan plat neersit en toemaak.. zzzzzzzz... So ek is nie 'n goeie ene om raad te vra nie ;)

AS jy rerig moet werk en jy is BAIE desperaat.. gee haar 'n toiletrol om te vernietig.. dit gee jou so half uur om gou iets te doen ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #18707 by Delucey
jis dit gaan rof hier met my... ek is alleen ouer nou meeste van die tyd en ek het so baie werk wat ek moet doen en kan dit net in die aande doen want B is ekstra klouerig.. ek dink sy sny tande want sy drool iets vreesliks! Haar mond is al so vol tande ek kan nie dink dat sy nog moet kry nie :)

Watse strategie het jy gebruik Kimika?

Hehe Bianca is elke aand in ons bed... sit haar in haar kot en as sy so by half een wakker word om te drink dan sit ek haar na die tyd tussen ons in die bed. En nou dat my man so baie nie hier is nie het ek sommer altwee in die bed saam met my hehe

16 years 4 months ago #18702 by Kimika

16 years 4 months ago #17657 by Kimika
AG nee outjies hoekom is julle so stil?? ;)

Vrek, maar ek gaan hierdie winter nie maak nie!!! Sit en bibber hier net om klaar te chat op moomie, dan gaan ek bad!

Wel, my strategie het noudie dag toe mooi gewerk.. hy het goed geslaap, net homself wakker gehoes heeltyd maar dan raak hy gou weer aan die slaap. Hy het nog nie weer 'n party gehou nie ;)

Ek word nou by die dag meer en meer seker dat dit een of ander ontwikkelings fase is waardeur sommige babas gaan.. Ek het nou al van heeltemal te veel kids gehoor wat dieselfde doen so tussen 12 en 16mnde! Klein wettertjies!

Maar ek moet se ek het ook maar bietjie gechil daaroor.. van dit noudie aand so vrek koud was, toe dog ek vir myself hoe unfair dit moet wees... ek het my man om my snoesig warm vas te hou en my arme babie moet maar self cope.. so nou worry ek nie so baie as hy in die bed eindig nie!

Ek het by Clicks vir Pietertjie Pediashure gekry. Dis soos 'n shake aanvulling! Dis great want dit kan hulle melk vervang want dit het meer voedingswaarde en meer kilojoules as formule melk in... en dit kos dieselfde! Nou meng ek maar helfde melk en helfde shake :) hehe..

16 years 4 months ago #15604 by Delucey
Melinda, ek sit ook maar vir Bianca (en soms Eben, as my man weg is) saam met my in die bed... weet baie mense dink dis nie reg nie maar nou ja mens moet slaap... :)

16 years 4 months ago #15593 by Melinda_K
Hi julle,

Hier gaan dit okish...Kyle het nou die gewoonte om so 2 uur wakker te word en dan wil hy net in die arms sit, 2 ure later word hy aan die slaap en as ek hom terug sit in sy bed dan skree hy verskriklik, vanaand prop ek hom in die bed by my as dit weer gebuer gisteraand was hy op van 2 tot5 vanoggend. Ek is vodde.

16 years 4 months ago #15582 by Delucey
Julle ek was op die oos rand van saterdag af tot vandag toe... so ek het darem nie heeltemal verdwyn nie :) Sal nou seker nogal gereeld heen en weer ry oos rand toe

Ai Junita dis nou 'n ding... ek dink die geheim is om net bietjie meer beveilig te wees as jou buurman ;)

Ek hoop ook Pietertjie slaap beter! Met die dat ons by my ouers was het die kids saam met ons in die bed geslaap en hulle het gedink dis net te lekker... so ja hul roetines is nou heeltemal in sy glory in...

Ek het begin speel met die tickers (dit help om te weet waar om te begin hehe) maar het nog nie tyd gehad om klaar te speel nie... dinge gaan maar hectic op die oomblik.