Sjoe julle, ek is bly die naweek is verby...! Ons het mense gehad, en dit het vir my gevoel of ek net die heel naweek skottelgoed gewas en gewerk het!!!

Alex was ook gister 'n handvol.. julle hy raak erg.. hy eet alles, grou in alles, klim op alles, in alles, druk sy vingers in alles..!!
Ek moet net heeltyd keer! Gister toe het een van ons vriende wat hier was vergeet om die badkamer se deur toe te maak.. die toilet is natuurlik sy gunsteling uithangplek, hy was skaars daar binne, toe hardloop ek soontoe. Dit was seker nie langer as 8 sekondes nie. Toe het hy alklaar die toilet rimblock begin eet!!

, en die hele toiletrol omtrent in sy mond gestop...! Ek was nogal bekommerd oor daai toiletrimblock.. maar ek dink hy het net bietjie in sy mond geproe, en toe seker besluit dit lekkerder om die toiletpapier te eet...
Sjoe julle, dis vir my regtig moeilik om heeltyd kop te hou om alles te bere vir hom! Hy het gister ook my laptop van die tafel afgegooi, wnat ek het vergeet om dit iewers te bere.. aai...!
Kimi, hoop jy voel sommer vinnig beter! Ek is SO bang Alex raak nou siek voordat ons weggaan, want dan gaan ek dit nie geniet nie, en net heeltyd aan hom dink en worry oor hom!
Alex het vandag verbasend lank geslaap.. 'n uur vanoggend en 'n uur vamiddag!!!Gewoonlik slaap hy net 45min die heel dag.. thats it!
Kimi, hehe, ja.. alex wil ook mos nie slaap in die middae nie (well, meeste van die tyd anyway) dan doen ons ook maar die "battery recharching " .. Ek sit hom maar in sy bed, dan le hy daar en maak geluide vir 'n half uur, dan gaan haal ek hom weer as hy begin huil en te kere gaan na 'n half uur, maar dis tog asof dit hom help om dan bietjie beter te kan uithou tot 6uur vir slaaptyd.
Julle, wie van julle is van plan om nog 'n kind te he in die nabye toekoms? Kimi, ek dink jy mos ne? Ek wil nogsteeds defnitief net een kind he!

My skoonsussie se dogtertjie is net so handvol ,sy is amper twee, en haar 2de baba word volgende maand gebore. Sjoe, ek weet nie hoe handle mens 'n newborn EN 'n woelige 2jarige kind nie!!