file *** Maart/April 2009 Mammas***

16 years 4 months ago #13388 by Kimika
Ag nee Junita! Dis aaklig :( Blerrie goed wat mens so kom beroof van jou goedjies! :angry:

Shoe, Luan is nou al groter as Pietertjie, het hom 2 aande terug op die skaal gehad en hy is nogsteeds 8.4kg?!! Dis nou na daai lugweg infeksie wat hy so agter geraak het :(

Delucey, darem kan jy nou weer lekker rondsoek vir 'n huis :) Ek is mal daaroor om huise te kyk.. ek en my man doen dit Saterdae as ons verveeld is :blush:

Jy gaan na lilypie toe en dan kies jy die ticker wat jy wil he, opload a foto as jy ene daarby wil he. Dan vat jy die forum/message board/pseudo kode en paste dit in by jou profile settings.. kan nie presies onthou waar nie.. Se my as jy nie regkom nie dan gaan ek kyk wat presies is die stappe. Hulle verduidelik dat dalk ook by die thread : Forum help

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #13082 by Delucey
Ai Junita.. die flippen goed... weet jy ek word sommer suur as ek van inbrake ens hoor. Het mos toe Eben nog klein was by ons ingebreek terwyl ons by die huis was... maak my kwaad dat ander die vermetelheid het... maar nou ja soos hulle se Afrika is nie vir sissies nie hehe :)

Sjoe Luan is omtrent lank! Jy sukkel seker nog meer as ek met klere!

Julle ek sien ook nie kans vir daai geskree in die aand nie. Ek voel dit sal ook beter gaan. Oor 'n paar jaar mis ons daai lyfies wat ons so kon vasdruk en wieg en wat langs ons wou le... Eben is al klaar minder lus om vir mamma drukkies en soentjies te gee (veral voor die maatjies :) )

Junita ek is maar lekker blond met die tickers... iemand moet maar stap vir stap vir my se hoe... ek het ook nie regtig die tyd om te sit en sukkel met dit nie hehe Het heeltemal te veel werk!

Julle ons gaan binnekort oos rand toe trek. My man het mos 'n venootskap aangegaan en die kantore is in Boksburg so hy wil naby aan die kantore wees. Ek was (en is nog bietjie) onseker oor die hele storie. Nou moet ek vir Eben uit die skooltjie haal en 'n nuwe een kry... wonder altyd of hulle cope met sulke veranderinge. En my fotografie studio idee moet ek nou weer bietjie agterwee skuif. Sal moet kyk vir 'n huis met genoeg erfspasie dat ek een kan bou. Wonder hoekom ons vrouens altyd agter die mans aan moet gaan as hulle wil trek en ons planne moet verander :) Een goeie ding van die trek is dis nader aan my ma hulle. So ek sal dalk meer hulp he wat babysit aanbetref ens.

16 years 4 months ago #13061 by junita
Plaas ek werk toe speel ek omtrent heel oggend met die tickers soos julle kan sien :P , nou gaan ons bladsye vinnig vol raak met al my tickers.

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #12808 by junita
Oja...Luan weeg 8.9 kg en 81 cm, lekker lank, suster tevrede met sy gewig darm.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #12804 by junita
Aai shame Kimi, Luan doen ok mos dit, maak hom nog elke aand aan die slaap, weet dit my eie skuld, maar sien nie kans vir die histeriese geskree nie :( .

Toe word ons spesiale dag gister weereens gespoil deur 'n inbraak !! Ek en my ma het net vinnig apteek toe gegaan om vir Luan te gaan weeg, ens en toe ons terug kom was daar iemand in die huis, moes hulle afgeskrik het, nie veel gesteel nie, net meer skade as iets anders aangerig....voel nou so onveilig, dit voel of ons getarget word, het mos aangebou en die kamer het nog nie alarmstelsel in nie en ook nie diefwering nie, so hulle bly net in ons kamer. Die ou wat die diefwering moes insit sou dit al 2 weke terug gedoen het en nou kom hy darm more maar ons maar 'n onrustige aand gehad aangesien die venster nie ordentlik kon toe maak nie en ons verbeel ons die heeltyd ons hoor iemand :S .

Ons mure is ekstra hoog gelig maar dit keer hulle nie !!!

Anyway, ek moet Luan se koek begin versier en allerhande goed doen vir more maar die lus is nie eers daar nie, ek eetlus verloor en voel sommer net sleg :( .

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #12782 by Kimika
Junita, baie baie geluk met Luantjie se 1ste verjaarsdaggie!!!! Hoop julle het 'n lekker daggie gehad en dat Saterdag se partytjie vet pret sal wees!

Ek was ook bietjie hartseer dat my ou babie nou 'n peutertjie is.. maar ek het hom gese dat al is hy 30jaar oud sal hy nogsteeds my babie wees! hehe... hy klap my mos nou al weg as ek hom soene gee :blink:

Ek het hom vannaand bietjie langer gelos, hy gaan mos in so histeriese huil in as ek hom los.. toe word dit net erger :( Eventually op my skoot aan die slaap geraak.. ek het gereken dit tel nie as skud nie ;) Okay ek weet ek fool net myself maar te erg is darem te erg.. ek gaan nou maar elke aand weer en weer probeer.. ek weet hy het al mooi geslaap en moet dit mos weer regkry??

16 years 4 months ago #11984 by junita
Vandag is Luan 1 jaartjies oud, ek voel hartseer vandag, is 'n mens nie veronderstel om bly te wees nie ??

Anyway kan nie glo dat babawees is verby nie en nou peutertyd !!

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: