Gelukkig is my goggie beter en slaap goed

! Een ding waarvoor ek baie dankbaar is is dat hy goed slaap in die aand, behalwe siek of iets pla.
Ek voel ook al beter maar kan hom nog nie optel nie, gaan more na dr toe vir steke ens en dan sal ek hom vra hoe lank nog, wil my baba optel !! Die opofferings ... maar julle ek love dit, en wonder hoekom ek nie al lankal dit laat doen het nie, maar moes seker maar eers wag vir die kiddies en ek love hulle meer
Besig om vir Luan 'n partytjie te reel saterdag...gaan 'n gogga partytjie hou, aangesien hy 'n wurpie is en seil soos een

. As julle enige idees het...help.
gaan muffin pannetjie gebruik en die koek daaruit maak. So 5 sirkels en dit geel en groen versier. Rice krispie koekies maak, stokkies met skoenlappers en blommetjies so hier en daar insteek, natuurlik nog cupcakes wat ek gaan versier soos goggas of sommer net suurwurpies of plastiek goggas bo-op sit. Jellie vorms maak met goggas binne-in, ag die kop gaan mal, maar as julle enige voorstelle het ek sal dit waardeer. Een probleem ek het net 2 seuntjies wat ek kan nooi en dan klomp dogtertjies !!! maar wil nie he pienk en pers moet oorneem nie.
Gevra dat nie mammas die seuntjies groen of geel sal aantrek en die dogtertjies pienk of pers.
Gaan netnou kaas en wyn fees toe...wou gehad het ouma moes babycit maar sy wil saam...so die hele kroos gaan saam en weet nie hoe dit gaan afloop nie, so bly my ma by my, sy help baie en moet se Luan huil nie meer vir my nie hy huil nou vir ouma !!