Hello Julle
Ag, uiteindelik het ek ook "bygekom"!! (agteros kom ook in die kraal..
Ek het nou net deur al die posts gelees, so laat ek begin:
Junita, jy beter vir ons foto's stuur!! Miskien wil jy dit nie hierop sit nie, maar dan moet jy maar solank begin emails tik vir ons almal!

Jammer dat ek jou nie eens sterkte toegewens het nie... , maar die laaste 2 weke in hierdie huis was nag!!! (sal nou nou vertel)
Kimi, ag uiteindelik join ek weer! Ja, dit is baie sleg om nie met julle te kan chat nie! Die one&only was vrek nice..! Net die restaurtant was 'n groot teleurstelling. Ons het R700 vir aandete betaal, en dit was regtig nie die moeite werd nie...!!! (nobu - die Japannese restaurant daar) Verder was dit great. Nice groot kamers!!

JoDon en Stephanie, lekker om julle hier te sien , en Tina, ek is jammer om te hoor Nathan was siek met sy verjaardag, maar hy lyk tog te cute op sy foto's op Facebook!

Geluk met die lopery!

Alexander het ook nou begin loop, maar hy val nog baie!! Dit het regtig gehelp om vir hom een van hierdie waentjies te koop wat hy moet stoot. Vandag hy dit het, het hy sommer self begin loop in a week! (dink dis goeie oefening gewees vir die self vertroue:))
Melinda, janee, jou seuntjie is 'n klein pasaangewertjie

!! Hy is sommer baie oulik en slim hoor!
Delucey, bly om te hoor jou funksie was lekker, maar jammer oor Eben se ekseem. Sjoe, ek net indink dat dit nogal erg is...! Alexander het net so een kol hier op sy ken gekry (so skurwe kol) en ek het al klaar nie geweet wat om te doen nie!!)
Julle, Alexander is vrek siek. Hy het middeloorontsteking en die "adco" virus. Dis amper soos die bleddie RSV virus, maar dit gee vir hulle nog gastro ook!! Die arme kind "wheeze" so erg, eks bang hy kry nie asem nie! Dr het nou vir hom so 'n klomp medisyne gegee, ek dink die goed "drug" hom vreeslik, want al is hy so siek, slaap hy nogsteeds deur! Ek moet hom volgende week weer vat, want die dr se sy oor lyk baie erg... shame....

Julle, ek gaan Junie maand Europa toe! My eerste vakansie sonder my klein terrorissie! My man moet werk. My skoonpa het my genooi vir een of ander award funksie, en hulle bly mos helfde van die jaar in Belgie, so ek gaan eers bietjie soontoe (saam met my man se niggie) en dan UK toe... Ek sien SOOOO uit, maar dink dit gaan vir my baie erg wees om my mannetjie vir 'n week te los! Hy gaan darem saam met my Namibia toe in Augustus. En hopelik my man ook. Okay, laat ek eers bye se.