Hi Delucey,
Jong ek het so rukkie terug op Carte Blanche Medical gesien van die dokter in johannesburg wat kinders help wat met Eczema sukkel, blykbaar is hy briljant!
Hier is die link na die Carte Blanche web address sy "clip" is die tweede een van bo af gaan kyk daarna dit is miskien iets wat vir Eben kan help.
beta.mnet.co.za/carteblanche/search.aspx?ShowId=3&search=Eczema
Junita sterkte met die operasie hoop alles gaan goed gaan daar.
Kyle het so 'n sirkelrigge skurwe polka dots uitslag nou weet ek nie of dit van die Waterpokkies inspuiting was of omdat sy pa hom nou die dag in 'n Radox Bubble Bath gesit het nie, en dat sy Eczema nou weer opflare, sal maar dop hou en kyk.
Kimika ek is iemand wat glo dat jy ten minste drie nuwe goed moet leer 'n jaar, al is dit net 'n nuwe resep wat jy gereeld kan maak, ek het een jaar beginners Frans gedoen, Besigheids Engels en twee kurses in Microsoft Excell geloop. Sou weer graag terug kom en dit weer doen maar met Kyle het ek nie tyd nie.
So vir my doen jou man die regte ding, ondersteun hom baie en moedig hom aan om sy kwalifikasie klaar te maak of die nuwe rigting te loop.
Delucey geniet die funksie, my eks-man was ook "baas" gewees op 'n stadium en ek het dit gehaat, almal kyk altyd wat jy dra hoe jou hare lyk is jou naels mooi, en o - ja kan jy jou drank hou of nie....
en na die tyd praat hulle of hou oulik jy is of watter tipe snob jy is....maar jy moet dit geniet!