× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 10 months ago #244265 by LizzieJvr
Hi julle.
Jammer ek is so stil, is net vreeslik besig by werk. En voel maar bietjie af met die gesukkel. Maar ek moet se julle almal is so grooot inspirasie. Is goed om almal se stories te hoor. Maak dinge soveel makliker. Ek sukkel nog met die gewig ook, met die PCOS. Is daar ander wat ook sukkel met die gewig? En as ek nie die yasmin gebruik nie, dan kry ek glad nie my maandstonde nie.
So ek weet nie wat ek moet doen nie.

Baie geluk met die babas wat oppad is.
Hoop ons ander is in 2014 ook so gelukkig.

Me: 35 PCOS
DH: 38

TTC: Since Jan 2011
Nov 2012 - Jun 2013 - Fertomid, Menopur, Glucophage +- 5 Cycles
Jun 2013 - Laparascopy and Ovarian Drilling
Jul 2013 - Laradex
Still No Ovulation
POA: Trying to loose weight and then IUI in Mei/June
Still not pregnant. Took a gap for 5 years.
Oct. 2018 - Want to start TTC Journey again.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 10 months ago #244255 by Engelalr77
Hi, ja ek drink DHEA al vir 'n rukkie. Sal nou aanhou dit gebruik tot ons weer probeer. Baie sterkte vir jou ook.

Me; 36
Low AMH, endometrioses, low motility sperm;
Sept 13 - ivf no eggs
Okt 13 - ivf BFN

12 years 10 months ago #244251 by Bea
Baby, baie geluk!

Engela, ek stimuleer ook baie sleg al is my AMH-vlakke normaal. Met my eerste twee (onsuksevolle) IVF's het ek elke keer net een eiertjie gekry - maar elke keer kon ons darem 'n graad 4 embrio terugsit. Hierna het die fs 'n "scratch" op CD22 gedoen voor my derde IVF - dit is 'n skrapie in die baarmoeder - soos 'n klein besering. Daar is nou wetenskaplik bewys dit help dat nuwe DNA ens groei in die baarmoeder wat hegting/implantasie verbeter.
Maar onthou: al plant jy die perfekte blastocyst terug, is daar "net" 'n 60% kans dat hy chromosoom normaal is - en daar is niks wat 'n dokter daaraan kan doen nie en niemand weet dit ook voor die tyd nie. As die embrio nie normaal is nie, sal hy nie implant nie. Maar die "scratch" sal help dat 'n normale embrio sal implant.
Ek het met my derde IVF twee embrios terug gesit, maar ongelukkig het ek steeds 'n BFN gekry.
Drink jy DHEA? Want dit help moontlik as jy lae AMH-vlakke het of swak stimuleer. Ek dink dit het vir my gehelp want ek het toe drie eiertjies gekry. Al drie het bevrug, maar my derde eiertjie was abnormaal (embrio het steeds gegroei - weird). Ek is by prof Kruger in die Kaap.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

12 years 10 months ago #244248 by Engelalr77
Hi almal dankie vir die verwelkoming.

Is bly hier is 'n plekkie om net te gesels. Ek het baie wonderlike vriendinne maar hulle verstaan nie altyd waardeur ek gaan nie.

Een vriendin het tydens my 2ww haar marina laat uithaal omdat sy saam met my wou swanger word. Dit was vir my nogal moeilik om nie iets te se nie maar dit het gevoel of daar meer druk op my is - want sy het nou haar hoop op my om saam met haar swanger te wees. En toe is ek nie..

Ek voel al beter vandag. Ons sal maar nog 'n ronte prober. Ken enige van julle Dr Niemandt by Wilgers in Pretoria? Ons is by hom. Ek het geen probleem met hom nie en ons procedure was alles soos dit moes wees die eier het net nie geheg nie. Daar is mos geen manier of iets wat enige Dr kan doen om die kans dat die eier heg te verbeter nie?

Ek voel soms ons moet 'n ander Dr probeer omdat ander mense sukses by hom gehad het (DR Pentz by Kloof), maar wat dink julle, is dit nie beter om by die DR te bly wie jou en jou geskiedenis ken nie?

Me; 36
Low AMH, endometrioses, low motility sperm;
Sept 13 - ivf no eggs
Okt 13 - ivf BFN

12 years 10 months ago #244244 by zettie
Hallo julle

Baby baie geluk met jou BFP.

Zarha ek het hierdie vrou gekry deur n vriendin ek gaan die facebook link post gaan lees bietjie op haar page. Sy vervaardig hierdie booster en i sukses stories is amazing mense wat jare sukkel drink die goed een maand en hulle is swanger mense wat nie eers met IVF swanger raak nie. So ons sal maar sien.

www.facebook.com/TTCinfertiliy

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

12 years 10 months ago #244243 by Strik*kie
Hallo

BABY!!!!!!!!!!!!!! :woohoo: :rock: baie baie geluk, mag jy H&H preggies he!!!!!!!!

Stella, jou boepie gaan nog met spoed groei. Baie mooi.

Bea, shame man sterkte met die bloeiery, ek haat dit as dit so lank aanhou.

Hopeful, geluk met die huis, hoop dit handel nou vinnig af dat jy vir ons babakamer pics kan begin wys. ;)

Zarah, sjoe jy is nou baie uitstedig, sterkte met al die traveling.

Naomie, hoop jy kry vinnig antwoorde. Sterkte jong, en ek is maar sleg met die onthou van foliensuur drink :blush:

Lagogies, bly jy kon afspraak kry en dat jou vrae beantwoord word, sterkte.

Zettie, jammer oor bfn. ((hugs))

Andie het seker rerig nog baie troureelings en stres, kom update ons bietjie hoe dit vorder.

Hexy, sjoe kan nie glo die tyd vlieg so nie. Lekker partyreelings doen. Het al vergeet van skype hehe.

Hallo al die ander wat ek nie genoem het nie, probeer onthou maar hier is nou so baie aan die gang. Sterkte met al die IVF en bd's!!

AFM: het laasmaand 15 dae cycle gehad :swear: :swear: weet nie wat dit veroorsaak nie, dog moet nog bd toe is die ou heks hier. :tmi:

12 years 10 months ago #244242 by Twinkle
Baie geluk met die BFP Baby - mag jy n gesonde en geseende swangerskap ervaar!!!

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June