× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 10 months ago #244361 by baby
Lizzie - Ek het Femara gebruik. Die eerste siklus was 2.5mg en dit het absoluut niks gehelp. Hierdie siklus het ek 5mg gebruik en daar was net 1 follie en dit is nou my baby to be. So, ek hou van Femara. Baie beter as Clomid.

Yolindi - Dit is maar altyd beter om te wag tot na AF. En as jy die wilskrag het om uit te hou, byt dan eerder vas.

Naomi - Ek weet dit is beter om by een dr te bly oor hulle jou geskiedenis ken, maar ek het vorige siklus my dr verander oor ek gevoel het my vorige dr het net my tyd gemors en nooit aandag gegee aan die probleem nie. En die nuwe dr het my swanger gekry in die eerste maand.

Stella - Dit voel of die nuus nooit gaan insink nie. Ek POAS nog elke oggend :laugh: , net om seker te maak hy is nog daar. Het vandag vir die opvolg bloed gegaan, maar my dr se ek moenie te veel worry oor die bloeduitslae nie. Dit was 'n positief en dit is goed genoeg vir nou. Uitslae sal seker more oggend uit wees en dr sal bel as iets fout is. Maar alles lyk goed. Ek sal sondag eers 4 weke wees, so dit is als nog baie nuut. Maar ek is klaar lief vir hom/haar :silly:

Aan almal. Lekker naweek. Hoop almal kry lekker gerus :heart:

TTC since Feb 2012
Me: 26
DH: 31
Me: PCO
DH: sperm antibodies

23 October: 5mg Femara
11 October: 1 Follicle 18mm Ovidrel trigger
2 November: IUI
3 November: IUI (Ovulation confirmed)
7 November: Start Cyclogest
13 November: BFP!!!!!
Jan '14 12 weeks pregnant

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 10 months ago #244360 by Twinkle
Ai Naomi - baie bly dat jy nou weet als is ok. maar sommer vies dat die dr jou so lank laat wag het om dit vir jou te se. xxx Hoop jy voel teen more beter.

YolindyJ - onthou net daar is nie iets soos n dom vraag nie - noem vir die Dr van jou ma dink amper hul se PCOS is ook oor erflik - dink amper dit kom van "die pa af" een of ander hormoon of geen eerder so iets.

Al die ander dames julle moet die naweek geniet .... Klink vir my dit is die naweek weer kaap van storms!!! :-(

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

12 years 10 months ago #244359 by LizzieJvr
Dankie Dellie.

Laradex is blykbaar die generiese een van Femara. Ek het ook na my Lap dit gedrink, maar nog steeds nie geovuleer nie. Dink die dokter is bang, om my op te sterk goed te sit. Want hy se as ons met PCOS ovuleer, dan is dit gewoonlik meer as een.

Me: 35 PCOS
DH: 38

TTC: Since Jan 2011
Nov 2012 - Jun 2013 - Fertomid, Menopur, Glucophage +- 5 Cycles
Jun 2013 - Laparascopy and Ovarian Drilling
Jul 2013 - Laradex
Still No Ovulation
POA: Trying to loose weight and then IUI in Mei/June
Still not pregnant. Took a gap for 5 years.
Oct. 2018 - Want to start TTC Journey again.

12 years 10 months ago #244351 by YolindyJ
hi julle

Ek het toe nie 'n HPT gedoen nie. Ek gaan wag tot Maandag as AF nie Sondag kom nie. Ek wil net nie weer teleurgesteld wees nie. AF is darm altyd presies elke 28 dae, so ek gaan maar wag. Ek moet myself net keer heeltyd om nie 'n toets te gaan koop nie. Dit is vrek moeilik om myself in te hou. Maar ek wil nie geld mors op iets, en dan Sondag daag die ou AF feeks op nie. Darm nog net 2 daggies.

Maar moet se, die naarheid vandag is nogal erg. Maar het ook gehoor by 'n vriendin ek moet my skildklier gaan laat toets. Want dit kan ook die oorsaak wees van my naarheid, kopseer, en moegheid. Of dit is net stres. Hopelik is dit nie een van die twee nie.

@Naomi, ek sal ook nogal upset gewees het daaroor. Like dit NIKS as iemand my tyd mors nie. Is jy net by 'n gewone gynae of 'n dokter? ek gaan mos nou die 25ste November vir my eerste keer gynae toe, en hoop regtig hy mors ook nie my tyd nie. Ek wil antwoorde he!!! Dit is tog baie geld om te betaal as hulle nie vir jou antwoorde het nie. Ek moet R1270 betaal.

En dan dames, my ma vertel my sy het 3 jaar gesukkel om swanger te raak, toe gaan sy gynae toe, en hulle se vir haar, haar fallopian tubes is te dun, en hulle het dit toe gerek met 'n gel, en sy het daardie selfde maand nog swanger geraak. Dink julle dit kan oorerflik wees, en dink julle ek moet dit vir die gynae noem?

xxx Liefies Y xxx

ME: 24
DH: 25

TTC : SINCE SEPT 2012

JULY 2013: FERTOMID
AUG 2013: FERTOMID
SEPT 2013: FERTOMID

DEC 17 2013: BFP X 3 (CLEARBLUE DIGITAL) 4 WEEKS

7 JAN 2014: BLOOD TEST 7 WEEKS

20 JAN 2014: FIRST SCAN 9 WEEKS
2.3 cm lank en heart rate 163bpm

17 FEB 2014: SECOND SCAN 13 WEEKS

12 years 10 months ago #244349 by Bea
Naomi, dit sou my ook ontstel. As daar niks fout is met jou baarmoeder nie, is daar dalk 'n ander fout? Om meer as een miskraam te kry is tog nie "normaal" nie. Ek wil nou nie op jou tone trap nie, maar is dit nie maar tyd om eerder na 'n FS te gaan wat in hierdie goed spesialiseer nie? Sterkte vriendin, ek dink aan jou xxx

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

12 years 10 months ago #244346 by StellaK
Goeie more dames,

Baby, het die goeie nuus al ingesink?
het jy vir opvolg bloed toetse gegaan?

Yolindy, ek is darem baie nuuskierig oor jou.
POAS :woohoo: POAS

Noami, ai tog, hy kon darem wraggies dit oor die telefoon gese het.
maar ek is baie verlig vir jou part dat julle goeie nuus gekry het.
gaan sorteer die woede uit die naweek daar by makro :silly:

hallo aan al die ander dames :heart:
hoop almal het 'n baie lekker naweek

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 10 months ago #244344 by Bytjie
Hallo mense,

Yolindy het jy toe ge-POAS?

Wel kom nou van die dr af. Daar is niks wat hy kan fout vind/sien met my baar nie, en hele R5000 se bloedtoetse is heeltemal normaal. Hy het ook gesê dat ons tot Januarie toe moet wag voordat ons verder gaan met TTC, net om my baar kans te gee om heeltemal te herstel want die laaste twee miskrame was baie gou na mekaar. Ek is eintlik nou 'n bietjie bedonnerd want hy kon my mos maar gebel en die fokken uitslae telefonies en baie, baie vroeer met my bespreek het. Ek het myself vir 3 fokken weke vir kak opgewerk net om eintlik 'goeie nuus' te kry en ons was nog nie eers 5 minute by hom nie.

Anyway, julle moet jul daggie geniet.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP