× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 2 weeks ago #242140 by Snoekie
Hi Dames,

Sterkte aan almal wat nog moet toets... Bea, Chrizzie... Ek hou alles gekruis vir julle!

Zarah,
Dankie vir die update.
Sterkte met alles wat nou voorle. Rus goed uit en Pak dan alles weer aan met 'n vars gemoed!

Lagogies,
Bly daai telling klim nog so mooi!

Widget,
Hellooo, My storie is baie dieselfde as joune, was ook al op varsity gediagnoseer. Was ook asimptomaties, behalwe vir velprobleme. Het ook my dieet(eet gewoontes) drasties aangepas en gebruik ook Glucophage. Maar ek moes steeds vir behandeling gaan om swanger te raak... My pragtige dogtertjie is nou amper 8 maande oud.
Dankie dat jy ook jou storie kom deel het. Dit is SOOOO belangrik op die thread om sukses stories te hoor!

HELLOOOO aan al die ander pragtige dames.

AFM,
Nie veel nuus nie. Geniet kleine Anja vreeslik baie so tussen die werk en min slaap!
Ek weet nie of julle kan onthou nie, maar beide ek en Jooste het gese ons gaan nie wag voor ons weer probeer vir die volgende wonderwerkies nie. Wel toe Anja eers daar is was ek nie meer so seker dat ek dadelik wou probeer nie. Wou net eers bietjie tyd gehad het om te recover en om vir Anja te geniet. Wel ek en ML is nou informeel terug op die wagon... As dit gebeur, gebeur dit, ons is gereed. En as dit nie nou gebeur nie, is dit ook okay, ek geniet elke kosbare oomblik met Anja. Ek borsvoed steeds, so ek is nie eers seker of ek nou sal kan swanger raak nie...
Ek is net bang dit vat weer twee jaar of selfs langer om weer swanger te raak.
Ons doen nie enige iets om dit aan te help nie. Ons Geniet mekaar net op die oomblik, Dit is soo lekker om nie forseer te voel om te BD nie.
Wel dit is waar ek is.

Hoop almal het 'n stunning daggie verder en geniet die naweek.

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 2 weeks ago #242139 by Hopeful
More Almal,

Zarah vet drukkie vir jou ek dink elke dag aan jou!!!

LOL Lagogies moet nie te gou praat nie myne het ook net effe meer as verdouble en ek dog toe ook dit kan nie n tweeling wees nie wad dit het nie darsties geklim nie. Ek het ook nie n sky high bhcg gehaad met die eerste toets nie ( was 116 ) en Snoekie sin was 120 so ek het ook gedink dis n goeie indikasie van net een babatjie heheheh ons almal weet hoe dit eindig hehehe!!!! So don't count your chicks before they hatch.
Net nog n ding wat ek wens die dokters het vir my voor die teid gese. As net een emby implant ( soos in my case het ons twee in gesit en een het implant en die ander een het afgekom. Die een wat inplant het het toe gesplit ) gebuer een van twee dinge.
1. Die embie wat nie implant het nie word herabsorbeer in jou lyf en alles is fine
2. Die embie wat nie implant het nie word afgeskei. Ek het bloeding gehaad op 5 weke 1 dag en dit was die die bangste wat ek in my lewe nog was. Dit toe uit gedraai dis seker net die ander embie wat afgesky word. Met enige bloeding of selfs bruin CM BEL DADELIK JOU DOKTER maar wees voor beryd dat dit dalk kan gebuer :)

Skuus ek doen nou nie veel ander personals nie. Bea en Chrizzie voorspoed vir toets more!!! En ek het ook NIKS anders gevoel nie net my borste was seer maar soos jy se dis van die cyclogest :)

Iemand het genome ons soek 10 BFPs!!!!!!!!!!!!! Ek skree steeds vir dit!!!!!!!!!

Lekker naweek vir julle!!

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 2 weeks ago #242129 by StellaK
Goeie more dames,

Bea, Chrizzie, dink so baie aan julle vir die toets more. mag jul al2 BFP kry :heart:

Dellie, groot drukkie vir jou. baie jammer vir die BFN.

Nella, baie jammer oor jou uitslae. groot druk vir jou. ek is net bly dat jy sommer dadelik 'n PVA het, en ek hoop jy sal sommer baie vinnig jou BFP kry.

Hallo Widget.

Zarah, ek hoop die pil doen dan sy werk. geniet die rus tydjie.

lagogies :woohoo: :woohoo: bly die telling groeie mooi. nou is dit net dai lang wag tot by die sonar.

hallo aan al die ander dames.
hoop julle het almal 'n baie geseende naweek

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

13 years 2 weeks ago #242127 by Lagogies
More almal.

Vanoggend Bhcg gedoen telling nie 2 keer verdubbel nie, maar groei nog binne normale tempo. Omdat dit nie meer as 2 keer verdubbel het nie is dit heelmoontlik nie twee nie. Eintlik verlig want ek is maar kort en dink nie daar is plek v twee nie.

Lekker dag

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

13 years 2 weeks ago #242125 by Zarah
Goeie more dames

Ek kom update net gou soos belowe.

Ek het met FS gepraat want ek wou by hom hoor of ek nog n operasie moet kry voor ons weer probeer.
Hy se toe, ek moet die volgende 2 maande kyk hoeveel pyn ek het en dan moet ek op die pil gaan vir so 2 maande voor die tyd. Dit sal help met die endometriose.
As ek nog steeds pyn het, sal hy eers LAP doen voor ons weer probeer.
Ek wil Jan/Feb weer IVF.

Sterkte met more se toets, Bea en Chrizzie.
Ek sal kom loer vir die results.

Dellie, stywwe drukkie vriendin.

Al die res, wees gegroet!
:heart:

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 2 weeks ago - 13 years 2 weeks ago #242123 by Widget
Hi dames,

Ek bars sommer in hierso, maar ek lees nou toevallig die thread en sien toe NellaK se post.

Ek was gediagnoseer met insulienweerstandigheid en PCOS toe ek op varsity was (2004). Hoe ons dit opgetel is dat ek aanhou terug gegaan het na my dokter van hoerskool af met vel probleme. Ek het ook glad nie 'n gereelde siklus gehad nie maar op daardie stadium het dit my glad nie gepla nie. Evensueel verwys sy my toe na haar man wat 'n ginekeloog is omdat sy vermoed dat daar iets ernstig verkeerd is met my hormone.

Ek was op Merformin gesit en toe later op Glucophage. Was nog nooit 'n dag in my lewe oorgewig nie so ek weet nie of die pilletjies self help dit met gewigsverlies nie. Ek onthou net ek moes stadig maar seker my dosisse meer maak omdat die pille my vreeslik naar gemaak het. Ek moes 'n pilletjie drink voor elke ete - 3x per dag.

Ek het 'n dieetkundige gaan sien wat my advies gegee het oor Low GI dieet wat ek toe streng gevolg het. Dit was 'n lewenswyse aanpassing so ek eet nou nog Low GI en weet hoe om die regte keuses te maak as dit kom by kos. Nog 'n groot belangrike ding is oefening. Jy moet moet moet aktief wees om te help met die insulienweerstandigheid. Om Low GI te eet en Metformin te drink sal help maar dit is nie genoeg nie. Ek het tot en met my 3e jaar op universiteit ballet gedoen en gegym, en toe het ek begin draf. As jy 'n dieetkundige gaan sien sal hy/ sy vir jou baie mooi verduidelik hoe insulienweerstandingheid werk en wat dit doen, as jy dit verstaan sal jy beter begryp hoe jy jou dieet moet aanpas.

Ek moes na 'n tyd - ek kan nie onthou hoeveel maande nie, weer gaan vir die weerstandigheids toets (n toets wat ek nooit weer in my lewe wil doen nie!! Dit is aaklig en twee keer was meer as genoeg vir een leeftyd!), en hoewel dit verbeter het en my PCOS baie beter was moes ek steeds op die pille bly.

Na 'n paar jaar kon ek dit los en net aangaan met die Low GI dieet en oefening.

Ek het in 2010 swanger geword met my eersteling - totaal onverwags! Ek was blazé want ek was altyd onder die indruk (van my ginekoloog) dat ek sou sukkel en tien teen een een of ander vrugbaarheids behandeling sou moes ondergaan as ek wou swanger word agv my insulienweerstandigheid en PCOS. Surprise surprise! My 2e siklus na ek die pil gelos het was ek swanger. 9 maande later het ek 'n gesonde baba dogtertjie gekry....en 10 maande later was ek weer swanger met ons seuntjie.

Moet asb nie dink die Metformin is al wat jy nodig het om insulienweerstandigheid teen te werk nie. En dankie tog dit is gediagnoseer want ek weet nie of jou dokter jou bewus gemaak het dat dit kan omskakel in tipe 2 diabetes as jy nie jou lewenswyse aanpas nie. Alle sterkte!

13 years 2 weeks ago #242120 by Lagogies
Dellie ek is baie jammer!

Bea en chrizzie ek hoop regtig julle join my vir mei 2014.

En al die ander Dames - julle moet volg in Junie 2014. Dit sal my baie vreugde verskaf as ALMAL hier kan join in waatlemoen en ballon siekte hehe. Dan post ons net pensies en babapics sal dit nou nie fees wees nie! Ons moet die 10 BFP inryg

Ek bid dat almal die vreugde van moederskap sal ervaar en baie binnekort ook.

Nella ek lees baie graag en baie mammas het met behandeling van metformin swanger geraak. So hoop dit werk v jou!

Zettie update gou ek hoop jou follies is baie baie mooi, en ek bid dat hierdie maand vir jou DIE mmand is! En dat jy sommer die heel eerste Junie babatjie vir ons groepie is.

Almal wie se follies moet groei - hoop hulle groei baie mooi!

Dit was vrek lang week. Kan nie wag v die naweek nie

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.