Chrizzie. Dit klink baie goed. Sterkte vir vrydag! Dis glad bie so erg nie. Hopeful is reg as sy se die medikasie maak siklus vinniger. Ek is geaspireer op cd12 en het al met iui paar keer op cd11 geovuleer ( juis maand wat ek swsnger geword het. Die een maand was my eiertjies oorryp op dag 10 (30mm plaas v 18 - 22 mm) so wees gerus jy gaan baie he en vries ook.
Andie ek kry nou nie die website nie. Meeste se fresh of frozen is dieselfde. Ek het toe gaan oplees oor sukses vlakke van isci omdat dit voorheen gedoen is uitsluitlik wanneer mans probleme het. Omdat dit hoer sukses het word dit deesdae meer gebruik. Die stuk waarna ek verwys se toe spesifiek wat hulle doen om beste spermpies te kies, sodat infertiliteit nie oorgedra word nie. Die bottomline is waar daar nie erge probleme is nie is die suksesse dieselfde, want hulle kies spermpies wat goed lyk. Waar daar baie, baie min is help vries omdat beste oorleef. Ek dink in elk geval dit vat stress v man af en is goeie idee. Dan kan ML mooi na jou kyk die dag v aspirasie.
Bell bly jy is positief 10 Bfp klink vir my goed! Dan begin ons n pregnant by month!
Bea weet jy wanneer ER is?
Me: 42 low AMH
DH: 50 all well
2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.