× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 2 months ago #239088 by Bytjie
Sjuut Zarah jy moet hide as jy vra, Hopeful en Andie skel my uit. Ja ek het en dis weer BFN. Ek het nog 2 toetsies gaan more en Sondag toets en dan maar wag tot AF opdaag as sy moet.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 2 months ago #239086 by Zarah
Naomi, het jy weer vanoggend getoets?

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 2 months ago #239085 by Zarah
More dames

Ek brand om saam te gesels maar dit gaan woes hier.

Hopeful, ek gaan DEFNITIEF nie vir my man vertel van daai 12 weke nie! Hy moan dan nou al oor die 6 weke na baba :laugh: En die storie van geen BD met stimming het ek ook nie geweet nie! Sjoe! EK moet onthou om die FS te vra. Jy moet ook hoor Bea.
Bea, ek weet mens voel partykeer baie down met die hele TTC storie. Wees rustig die naweek. :heart:
Zettie, sterkte met die provera en die siklus.

AL die ander dames... Dis Vrydag! :woohoo:

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 2 months ago #239083 by Hopeful
Bea, ek is jammer vir die SHOCKING nuus, ja jong n orgasme is blykbaar die selle beweeging in jou baarmoeder as n kontraksie so ons is gese om te wag tot na 12 weke. Jy weet julle mag ook nie BD met die stimming nie ne, nou is seker okay maar as hulle grooter is kan BD die follies seer maak so ja, ons het wel gekroek na ER wand shoe toe kon ek nie meer hou nie :blush:
Hoor maar by hou FS meskien is dit net myne wat glo geen BD is beter.
Ek is jammer dat jy bietjie down voel en die druk waaronder DH is. Ons vergeet partymaal hoe hectic die hele ding op hulle ook is. Al wat ek kan se is vat dit kalm en onthou elke person moet hierdie journey op sy eie manier loop en op sy eie manier verwerk. Ek hoop julle het n lekker rustige famielie naweek saam waar julle net kan ontspan

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 2 months ago #239082 by Bytjie
Oe daar word weer niks gewerk vandag nie, want almal sit en klets omtrent op Moomie.

Hopeful daar laat jy nou amper vir arme Bea kopuitrek met jou BD nuus :laugh:

Bea partykeer dan raak als bietjie oorweldigend, maar moenie worry nie. Jy en jou DH sal sommer in no time up to speed wees met alles. Sterkte met alles en kom deel jou reis met ons.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 2 months ago #239081 by Bea
Hopeful, wat vertel jy my nou?! Ek het nie geweet mens mag nie BD na IVF nie?!

Andie, baie geluk met die groot nuus - mag jy 'n pragtige troue hê!

Zettie, bly jy het jou verjaarsdag geniet. Ek hou duimvas vir jou volgende siklus.

Lagogies, sterkte vir jou nuwe siklus ook - moenie worry oor die dokters nie, dis hul werk en hulle is dit gewoond.

Stella, shame, hoop hy is sommer gou beter!

Naomi, hoop jy kan bietjie ontspan die naweek - sterkte, mens weet nooit.

Zarah, terug na die CD3 sonar, die dokters is regtig alles gewoond. Vra vir ekstra handdoekpapier vir die bed - seker hulle sal als reg hê.

AFM: Vanoggend die drie ampules Menopur gemeng - was bietjie senuweeagtig - maar als goed gegaan en my man het my ingespuit. Na al ons KI's is hy al 'n pro. Ook drie pilletjies Femara gedrink. Ek voel fine, bietjie emosioneel - het baie gehuil gisteraand. My man is onder verskriklike druk by die werk en hy het gisteraand gesê hy kan nie opgewonde raak oor die IVF nie. :cry: :cry: :cry: Met my dogtertjie in die hospitaal was ons albei baie weg van die werk, en hy moet vanoggend ook weer na haar kyk. Maar hopelik kan ons die naweek net rustig raak en fokus. Toe AF hierdie week kom was ons nie regtig voorbereid nie, al het ons so lank gewag.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 2 months ago #239080 by Hopeful
Zhara, Stella sies vir julle twee wat so "brag" voor n honger vrou, julle hierdie storie dat met IVF jy nie mag BD tot na 12 weke is een teveel shoe ek weet nie meer watter kand toe nie hahahaha :blush:

Stella, geniet net die tyd saam met DH en ek glo julle wonderwerk is om die draai :woohoo:

Andie weer eens geluk!!!!!!

Naomi hou moed tot die feeks op dag it aint over till the red ladie sings!!!!!

Lagogie, skuus ek is bietjie verlore wat is julle PVA die maand

Zettie ag dis lekker om van jou te hoor!!!!!! Ek is bitter bly dat jy jou verjaardag geniet het. Gaan jy die maand weer natural proebeer of gaan jy fetromid vat?

AFM: Nie veel nuus nie, ons Tax returns moet vandag in so ek het die plesier om nou nou in n ry te gaan staan by die receiver :cry: Anders gaan dit goed en ek het nog nooit so uitgesien na n maandag nie :P

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment: