× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 2 months ago #239061 by Bytjie
Hopeful moenie skel nie, jy weet dan hoe dit is :silly:. Ek is bly dinge is nog ok aan jou kant en voorspoed met daai scan Maandag.

Zarah, ek stem. Daar was 'n tyd toe ek en DH dit net gedoen het as dit ovulasie tyd was. Zarah dit klink gross, maar onthou daai mense is gewoond daaraan.

Bea, dus so excited. Laas week was so bad vir jou met jou dogtertjie en kyk hoe lekker eindig jy die week af.

Waar's Zettie so skaars?

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 2 months ago #239059 by Zarah
Hopeful, dis maar moeilik want ek is n "planner" en ek probeer om my dae vooraf te tel want dit affekteer my werk. Ek het alreeds 1 trip Pretoria toe gekanseleer want ek dink dit gaan eiertjie week wees en ek het n week verlof aangevra. Ek het toe maar net vir my baas gese dat ek dalk n paar dae vinnig moet Dr toe gaan. Ek gee klas, so ek sal maar kyk hoe dinge afloop.
Wat ML betref, ek brag seker n biekie want met die laaste jaar se TTC dramas, het ons bietjie spark verloor en dis lekker om weer net te BD vir die pret :blush:

Bea, ek lag nou so lekker vir "oordoen". Ja wat, ons raak heeltemal koekoes as dit by TTC kom.
Ek vloie gewoonlik baie erg 1 dag in die maand. Dis gewoonlik dag 2 of 3... Hoop my scan is nie daardie dag nie :sick:
Ai, die dinge wat ons deurgaan vir n baba...

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 2 months ago #239057 by Bea
Hopeful, ek is seker jy kan nie meer wag om daai hartkloppie te hoor nie!! Om die draai nou xxx

Dankie vir die raad oor die ampules - die suster het darem vanoggend vir my gewys hoe om al drie te meng sodat ek net een spuit het. Ek moet môre ook drie ampules gebruik, en dan van oormôre tot Dinsdag net twee ampules.

So ver voel ek fine - dink net ek het probeer om te gesond te eet met baie vrugte - nou pyn my maag! Ai... praat van dit oordoen. Ek stem... moet dit nou net rustig vat - en baie gebed.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 2 months ago #239056 by Hopeful
Naomi ek wou nog met jou raas oor jy so vroeg POAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moet jou nie teveel stuur aan daai BFN nie onthou ek het twee BFN's gehaad die cycle die eerste een was 6 days past 5 day transfer so actually 11DPO en die volgende een was 7 days past 5 day transfer so actually 12DPO!! Ek was seker ek dit moet n BFN wees wand almal se dan mens behoort n accurate reeding te kry op 12DPO en nouja toe was dit nie so nie. So aseblief moet dit nie aan jou self doen nie dit maak mens so ongelukig!! self op die dag wat ek my BFP met die bloed toetse gekry het ( BETA 116 ) toe ek later die HPT doen toe was die lyntji baie dof.

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 2 months ago #239053 by Hopeful
Hi Hulle,

Debs daai foto is te oulik!!!!

Stella, voorspoed met DH se storie ek hoop hy is sommer gou weer op die been. Ek will nie negatief klink nie maar ek weet nie of die maand so lekker gaan werk met die prostaat wat sukle nie. Ek stell voor jy gebruek die maand om uit te pluis hoe en waar jou cycle nou val so dat jy reg is vir volgende maand FXFXFXFX ek weet dit suck om te wag so groot drukkie vir jou

Zarah, LOL ek lag nou lekker vir jou my vriendin. As een van my vriendine so vertell oor DH wat hulle nie kan uitlos nie dan vra ons "kla jy of brag jy" hahahahaha so ja Kla jy of breg jy vriendin :woohoo:
ek het slegte nuus vir jou my skat. Ek weet jy will voorbereid wees vir jou IVF en daar is niks mee vout nie maar wees versigtig moet nie teveel beplan nie wand ELKE IVF is anders en ek belowe jou mens kan nie die storie beplan nie. My DH is n planner en toe hy besef NIKS loop soos hy dit beplan het nie het dit hom vreeslik uit gefreak. Bly rustig en go with the flow dis die beste raad.

Die van julle wat worry oor die newe efekte van IVF meds, elke vrou is mos maar anders en elke protecall is anders, maar ek was op 150ml Gonal-F en ek het GEEN newe efekte gahaad nie my eierstokke was effe sensetief maar nie seer soos ek baie ander vrouens hoor se het nie. So moet aseblief nie bekommered wees as julle niks anders voel of as julle nie oor nag in n viswiefie verander nie. Dit betekn nie oor jy nie newe efekte het dat die meds nie werk nie.

Bea ek is so excited vir jou IVF try rustig bly en onthou God is in beheer. Wat die spute betref vra die nurse of jy die 2 ampule in een spuit kan sit sodat jy net een spuit hoef te vat. ek kon net 75ml ampule kry van my Gonal-F en ek moes 150ml perdag gevat het. Toe spuit Dh my maar twee keer. Toe ons in die kaap kom toe se die suster dat ons actually net altwee die 75ml ampule in een spuit kon sit. Ek weet nie of dit met alle meds so werk nie maar hoor maar. Soos ek se ek het geen newe effecte gehaad van die meds nie maar die vell op my maag het baie sensatief geraak van al die spuite as jy kan vermy om so baie te spuit is dit beter.

AFM: Hier is nie veel nuus nie. Gaan Maandag vir my Scan en hoop ons sal dan die hartklopie kan sien. Ek is maandag 6weke 3 dae

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 2 months ago #239051 by Bea
Naomi - jammer oor die voorlopige BFN, maar dis nog nie verby nie. xxx

Shame Stella, hoop jou man se infeksie klaar gou op.

Dankie Debs, wanneer is jou volgende sonar?

Zarah - haha - "enjoy" die BD. Oor die CD3 scan - ek vloei gewoonlik nie te swaar op dag 3 nie. Ek het maar net voor die scan toilet toe gegaan en uitgehaal. Daar was niks tydens die scan nie - het juis gekyk toe hy die kamera uithaal.

So ver voel ek nog niks. Ek dink nie dit het al ingesink dat ek begin stimm het nie!

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 2 months ago #239049 by Zarah
Bea, jy moet asb elke liewe stap post! Elke beweging, symptom, etc! Want ek is vlg en wil graag voorbereid wees. Se gou, was die CD3 scan nie "gross" nie?
Naomi, die goeie ding van die BFN is dat jy ten minste weet die trigger is uit jou sisteem so wanneer die 2de lyn verskyn, weet jy dis "the real deal!'

AFM: Jong, my ML is omtrent "besig"! Dis seker die weer wat hom so in die mood sit! Gewoonlik sukkel ek met die man as dit BD tyd is. Miskien is dit ook omdat ek geen BD druk op hom plaas die maand nie. Ek moet omtrent keer en weghol! LOL!!

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.