Hallo julle!!!
Hoe gaan dit met almal? Long time no "see". Dis alweer maandeinde by die werk en tussenin is ek nog besig met my eie persoonlike exciting goedtjies ook, so daar is heeltemal te min ure in 'n dag op die oomblik vir my.
Hopeful en Debs, ek is so bly alles gaan nog goed met julle swangerskappe. Hopeful, ek hoop jy kom ook 'n fototjie post volgende week.
Bea, baie sterkte vir die IVF siklus. Ek hoop van harte dat jy ook sommer die eerste keer gelukkig sal wees.
Dis reg Hopeful!! Skel vir Naomi!! Want as jy nie het nie, sou ekke

TE VROEG MEISIE!!!! Skip more en toets weer Saterdag as jy dan nou MOET.
Al die res van julle... Wees gegroet!!
Wat my TTC betref, ek het die FS gekontak op CD1 en hy het laat weet hy is op vakansie so ons gaan eers met die volgende siklus IUI doen. Ek moes nou eers gaan kyk het op watter dag ek vandag is, CD9 vandag. So my volgende siklus behoort om en by 15 of 16de Julie te begin.
OK en dan het Zarah gedink dis tyd dat ek julle inlig van my exciting nuus... Julle, ek gan
UITEINDELIK trou in Desember!!!!

Saterdag is my en DH se 9 jaar anniversary saam en ons is nou al vir 6 jaar verloof en vir 6 jaar al wil hy my in die isle af jaag en vir 6 jaar nou al stel ek dit uit omdat ons nie die finansies het om dit te doen soos ek dit graag WIL doen nie. So nou het ek maar uiteindelik besluit om te compromise en my idees bietjie af te skaal en ons gan nou maar die ding op klein-maat doen.
Ek moet sê ek is baie excited nou dat dinge na 'n kant toe begin staan. Ek het in bietjie meer as 'n week se tyd die venue gebook, uitnodigings gedesign en bestel, 'n fotograaf gebook, 'n koek gebook, decor gefinaliseer en die gevolg se klere uitgesort. So nog net caterer kry en natuurlik 'n rok