Debs - pragtige scan. My 8 weke scan destyds was ook vir my die mees spesiale van almal - toe babatjie armpies waai - geniet dit xxx
Zarah, Lagogies - lekker positief - no news is good news!
Stella, waar trek jy nou - ovulasie dalk al volgende week? Probeer jy net natuurlik hierdie maand?
Naomi, hoe gaan dit? Hou jy nog uit met die wag? Of het jy al gePOAS? EK hou duimvas!!
Hallo aan al die ander, kom update asb.
AFM: Ek het amptelik vandag met IVF#1 begin! Ek was eers bietjie blasè - soos whatever - want mens wag en wag en wag... dit is nou al twee jaar wat ons weer probeer... maar ek moet erken, ek raak nou baie opgewonde. Die groot sist van twee weke terug is besig om plat te val - so dis nie 'n probleem nie, ons kan voortgaan.
Die suster het my sommer vanoggend daar ingespuit - ek moet môre weer drie ampules Menopur inspuit en dan twee ampules elke oggend tot Dinsdag.
Dan moet ek ook drie tablette Femara drink elke oggend.
Ek sien die fs weer Dinsdag vir CD8 sonar.
My man het verlede week griep gehad, so hulle wil hê hy moet ook Dinsdag 'n spermmonster stuur sodat hulle net kan dubbel seker maak als is nog reg aan daai kant

So vanoggend het ek nie my gebruiklike koffie gekoop nie, maar 'n berry smoothie en joghurt-heuning-muesli!
Lekker dag almal xxx