Goeie More Dames...
Ellam,
Baie welkom hier op die beste groepie op die beste forum, HEHEHE.
Elke vrou hier sal jou in alles ondersteun en antwoorde gee waar hulle kan.
Ek is een van die gelukige PCOS mammas. Hier is my storie baie kortliks.
Ek het geweet ek het PCOS voor ek en my ML/DH (Manlief/Dear Husband) getrou het.
so ons het nie lank gewag na die troue voor ons begin probeer het nie. ons het vir 'n jaar natuurlik probeer, want geen gynie sal voor 'n jaar se natuurlikke TTC (Trying to concieve) begin met behandeling nie. Ek het September 2011 begin met Fertomid, waarop ek gladnie gestimuleer het nie ek is in Feb 2012 oorgesit op Femara waarop ek baie mooi gestim het en het in April 2012 swanger geraak. My dogtertjie is in Jan 2013 gebore en is nou net oor 5 maande oud en ek is smoor verlief op haar.
Die behandelings en hoe mense daarop reageer is so verskillend, sommige mense raak vinnig swanger en ander stap 'n langer pad! ek hoop werklik jy is een van die gelukkiges wat sommer vinnig swanger raak!
Dellie,
Ek wou nog vir jou se, moet nie OPK's gebruik om ovulasie te bepaal nie, die feit dat jy PCOS het gee fals resultate, ek het baie geld gemors voor ek dit uitgevind het. Hie beste manier om OV vas te stel is om Temp charting te doen.
Lagoggies,
Ek wil net ook vir jou se baie welkom by ons groepie. Soos ek vir Ellam ook gese het, almal hier sal help waar hulle kan en as ons nie antwoorde het nie kan jy verseker weet daar sal altyd 'n kuber skouer wees! Jammer om te hoor jou FS is weg op Kongres!
Lalie12
hellooo. wonderlik om van jou te hoor!
Sterkte met die IVF wat voorle. Ek is sommer opgewonde oor al julle IVF girlies! hier kom sommer klomp BFP's, ek weet dit sommer!
Hopeful,
Hoe gaan dit met jou en die simptome? Ek is baie jammer oor die skrik wat jy gehad het! Kyk mooi na jouself en babsie en vat dinge maar rustig!
Zettie,
Ek was so lank terug op... Ek wou nog se ek is baie bly jy het jou party geniet, sal graag foto'tjie of twee wil sien van hoe dit gelyk het!
Bea,
Ek is baie bly om te hoor jou dogtertjie is beter. Jammer dat dinge nou so rof gaan by julle. Dit is soos jy se al die hormone mors lelik met mens se emosies! Sterkte Vriendin.
Zarah,
Ek stem, moet liewer nie vir ML se van die Abstenance na IVF nie. HEHE. Se maar eers vir hom van die "brug" as julle voor hom staan. Maar die 6 weke na die geboorte is geen seks baie maklik, jou lyf is seer ek julle alby is so moeg en fokus net op daai kleine lyfie en voor jy jou oe uit vee is daai 6 weke veby en dan gaan mens weer tekere soos twee jong getroudes, verlief van voor af hehehe.
AFM,
Die dokter het my nou op medikasie gesit om my melk meer te maak want dit was besig om op te droog. Anja raak net ouliker by die dag. en verder het ek nie eintlik nuus nie.Sy was by haar eerste verjaarsdag partytjie gewees, ek heg 'n foto'tjie aan van haar in haar outfit met die oortjies wat sy by die partytjie gekry het.
Haar insening het baie goed afgeloop. Ek sit 'n soto by van die koek wat ek gebak het. Die een is van waar ons dit opgestel het en die ander een is net 'n close-up van die koekies.
Hoop julle het almal 'n stunning week. Sterkte vir almal wat pille moet dring of in hulle 2WW is.
Snoekie