Goeie more almal,
Hopefull, julle hoef gladnie daaroor te worry nie. Blighted ovum is as iets vout gaan met bevrugting, so hulle het defnitief gesonde embrios vir jou ingeplant. en as daar so iets wat, sou hulle dit al met jou vorige sonar gesien het. dit is baie duidelik op die sonar as daar nie iets binne in die vrugsakkie ontwikkel nie (voor die dr vir my iets gese het, kon ek self sien op die skerm dat daar nie 'n baba'tjie was nie). geniet die afspraak en ek glo als sal 100% reg wees.
Naomi, jammer oor die BFN

groot drukkie vir jou. as AF nogni vandag kom nie, moet jy dalk gaan vir bloed toetse...?
Lalie, dis goeie nuus oor die IVF. geniet dit jong. en ek se ook jy moet eerder jou FS bel oor die bloeding.
Snoekie, die foto's is omtrent pragtig.
Ellam, dalk moet julle weer mooi oor die hele saak praat. as jy eers begin ttc dan vlieg die tyd so vrek vinnig - ons probeer al 8 maande en sover is daar by ons niks vout nie. sterkte met die reis.
Hallo aan al die ander vriendinne
AFM: ML is darem al so bietjie beter - hy het al baie minder pyn. als werk darem nog reg. ek behoort maandag wat kom te OV. ek gaan nie eers vir hom se nie, want met sy dinge moet ons in elk geval baie BD. dis eintlik 2 vliee met 1 klap hehe

Vriende van ons het ons oor die naweek gevra om peet ouers te wees vir hulle kinders, so die naweek het ons nogal ernstige dinge gesels, want dit is 'n groot verantwoordelikheid. ek het vreeslik lekker met seuntjie (amper2) gespeel, en dit verander sommer dadelik jou uitkyk teenoor die kind, ek is sommer oonmiddelik liewer vir hom. hulle 2e baba word okt gebore.