More almal,
Bea ek is so bly dat jou dogtertjie beter is. Ek verneem sy is nou al by die huis? En AF het die al verskyn?
Zettie, hoe was die party? Ek hoop dit was n wonderlike aand vir jou!!!
Stella, dis AWSOME oor AF ek hou stuif duim vas dat die jou maand is FXFXFXFX
Naomi, voorspoed met die TWW ek weet dit is aaklig maar hou moed en hou so lank jy kan uit. Onthou maak nie saal wat jy lees op die internet oor mense wat accurate HPT op 8/9DPO dit is nie regtig so nie en mens moet maar wag. Onthou ek was onnodig ongelukig oor die fals BFN wat ek gekry het met die IVF cycle.
Dellie, ek is bly alles het darem goed gegeaan. Hoor maar by jou dokter of daai kon AF gewees het? Wat is julle PVA nou try hulle nou maar eers home plan?
Lagogies, het jy toe die naweek se rugby geniet
Andie hoe gaan ding jou kand? waar in jou cycle is jy nou en waneer is jou IUI?
AFM: Ek het n vreeslike naweek gehaad. Julle ek was in my lewe nog nie so bang nie. Ek het saterday begin Bruin afskysal in my onderklere en ook as ek affee. Ek was seker dit was die begin van die einde gewees en het my ontrend dood gehuil. DH was in net so toestand. Ons was toe ongevalle toe en hulle doen toe n scan. Daar op kon ons bebaal dat daar net een vrug sakkie is. So die vermoede is dat die afskydsil is die ander embryo wat ingeplant was. Ek vermoed dat die ander embryo nooit gevat het nie wand reg van die begin af het ek net diep binne my geweet dis nie n tweeling nie.
Dit was nog te vroeg om te kan sien of daar n hartklop is in die vrug sakkie en sal nou moet wag tot volgende week en maandag om dit te bepaal. Die dokter wil het ek moet dit nou rustig vat en kalm bly.
Dit gaan nou beter en die bruin is nou weg. Ek dank net die Vader dat Hy by ons was en my baba nog daar is. Dit gaan nou baie beter en is nou weer baie positief.