Welkom Flower - hier's 'n paar dames wat jou lekker raad kan gee oor IVF.
Andie - ek het gedrink vanaf CD4-8, maar ek dog dan Fertomid kom net in 50mg voor. My dr het my op 50mg (1 x 50mg pil) van die begin af gesit en ek was laas op 150mg (3 x 50mg pille). So beteken dit nou jy moet die ou pilletjie nog middeldeur breek ook? Fertomid is die generiese version van Clomid en dit is nou in die plek van daarvan. Hoekom kan die blerrie dr's nie net almal praat van Fertomid nie? My skoonsuster het ook laas jaar vir my gesê ek moet vir my dr sê hy moet Clomid voorskryf en op die ou einde van die dag toe drink sy saam met my Fertomid (stupid cow).
Ek weet nog nie van die Femara nie want ek kry eers voorskrif as AF opdaag, my dr gee niks voor die tyd nie.
Ai dis nogal 'n nare storie van jou DH ne, maar solank daar 'n kans is, is als seker reg.
Zarah - kon jy al kontak maak met Hopeful, hier's 'n klomp nuuskierige agies (me included) wat al uitgehonger is vir 'n update.
Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP