Hallo alweer.
Eks nuuskiering vir nuus van Hopeful so ek gan so elke nou en dan inpop so tussendeur die werk.
Stella, ek wag nou al 4 jaar 5 maande, so nog maand se wag gan my nie doodmaak nie, dis hoe ek daaraan dink.
Debs, jong, daai is 'n verskriklike goeie telling!! Wat doen jy as jy gan vir daai scan en daar is twee hartkloppies...?
Naomi, FS het net 25mg Clomid voorgeskryf van CD3-7. Watse dae gan jy die Femara drink? Werk dit dieselfde as Clomid/Fertomid? Sterkte vir AF.
Flower, jy moet probeer uitvind of julle provinsiale hospitale nie 'n fertiliteits eenheid het nie. Ons kon ook nie 'n privaat fertiliteits spesialis bekostig nie en sien nou die spesialiste by Tygerberg Hospitaal. Die proses is 'n bietjie lank en uitgerek (veral as hulle nog moet soek wat fout is met julle) maar dit is BAIE BAIE BAIE meer bekostigbaar.
BTW, julle!! Het julle geweet Clomid is van die mark afgehaal? My apteker het my gister gesê. Hulle kan nou net Fertomid gee...
Ek het vandag al so bietjie gan lees oor hierdie antisperm antibodies wat hulle nou gekry het by DH. Dit word apparently veroorsaak deur infeksies of beserings aan die testes. My DH het 'n al paar beserings "daar" gehad as gevolg van rugby en krieket PLUS hy het so 2 jaar terug 'n erge prostaat infeksie gehad PLUS hy het vroeër jare steroids gebruik vir gym, so ek weet nou at least HOEKOM hy die antibodies het. Daar kan niks aan gedoen word nie. Soos ek verstaan, sodra daar bloed in aanraking kom met die spermselle, dan begin die liggaam se immuunstelsel die antibodies vervaardag omdat die protein in spemselle soveel verskillend is van die protein in bloed. Plus hulle sê ook dat die kanse dat 'n IUI gan werk, verskriklik baie klein is en al wat gan werk is IVF met ICSI.
Maar ek gan dit maar een dag op 'n slag vat en aanhou hoop die IUI werk.