× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 4 months ago #237859 by Hopeful
Lallie ek kan dit nie glo nie wat n droll!!!!!!!!!!!!!!! Maar ek stem kry vir jou die beste FS in jou area en move on JY SAL JOU BFP KRY

Naomi ek is baie jammer jou hart is so seer, vat die break wat jy nodig het en rus!!! Ons moet altyd onthou ons is AMAZING VROUENS en ons moet mooi na ons self kyk ons is precious cargo!!!!

Julle ek praat seker nou uit my buert wand ek hoef nog nie self met n gyni te gedeal het nie, maar hoe meer ek die goed lees wat die vrouens skryf en hulle onderfunding met hulle ( en let well dis nie almal nie ) dink ek dis beter as mens liewers dierek na n FS toe gaan. Ek weet hulle is duur en moeilik om by plek te kry maar dit voel net vir my Gyni's jaag kak aan wand hulle proebeer goed diagnoeseer en behandel waarvan hulle nie genoeg weet of ondervinding me het nie en dan as die arme vrou atlast by n FS uitkom na haar gyni haar kort van haar lewe ge opereer het moet die FS operate om all die nonsesn wat die gyni aan gejaag het reg te maak.
Soos ek se ek praat seke rnou uit my buert wand ek was nog nie self in daai skoenie maar ja.....???? Se julle maar wat julle dink

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 4 months ago #237858 by Bea
Lalie, nee ek kan dit nie glo nie! EN dit is baie swak styl van hom om sommer dat die ontvangsdame te laat bel. MAAR miskien is dit 'n blessing in disguise - nou kan jy by die beste moontlike FS uitkom. Sterkte, hoop jy kry vinnig iemand!

NaomiB, lekker rus vir twee maande. Ek het ook nou vir twee maande gerus en voel skoon soos 'n nuwe mens! Dan is mens sommer weer reg vir die nuwe uitdagings wat voorlê.

Zarah, wens ek het raad gehad oor ML. Dit is regtig 'n moeilike pad en dit voel of mens ekstra hard moet werk aan jou huwelik. Dit sit so ongelooflik baie druk op albei partye. Maar moet ook nie te hard op jouself wees nie. xxx

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 4 months ago #237857 by Zarah
NaomiB!! Gaan doen n bloedtoets! Was jy al voorheen laat?
As dit nou regtig negatief is en jy wil n breuk vat, vat dit. F die ouderdom ook sommer!
Nee julle, eks nou so opgewerk oor daai flippen Dr!

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 4 months ago #237856 by Bytjie
Hallo almal.

Lalie - ek is nou sommer b@#$&*%& vir jou part. Ons sukkel ons m@#r af en dan kom ongevoelige varkse soos hulle en laat alles wat mens opoffer so tevergeefs lyk. Sy f@kk*n gat :headbang: :mooning: :swear: . Ek is bly jy is so positief want mens kan rerig nie dat iemand soos hy mens onderkry nie.

Ek is ook bietjie down in the dumps, maar nadat ek jou post gelees het kry ek sommer weer lus alles. Jy's reg ons is sterk vroue en al die curve balle wat ons in die lewe kry maak ons net sterker.

AFM - AF het nog nie opgedaag nie (2 dae laat) en HPT is negatief. Ek gaan maar twee maande vakansie en dan weer probeer. Kan ook nie te lank sloer nie want ek word mos 37 die jaar.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 4 months ago #237855 by Zarah
F dit Lalie! Ek is nou sommer boos! My gynae het mos dieselfde met my gedoen "jammer ek kan jou nie meer help nie"
Mens voel verslae, moedeloos en ja, later BAIE kwaad! Dis dieselfde Dr wat bollie aangejaag het my eerste Lap. O die einde van die dag het ek net besluit om dit agter my te sit en aan te beweeg. Dit is so moeilik want daar is kosbare tyd en geld vermors.
Ek dink hulle maak net geld! :swear: :headbang: :evil:

Doen bietjie research. Gaan loer op Fertilcare.org se website. Daar is baie vroue van Gauteng wat gesout is in fertiliteit sake.

TTC since Nov 2011

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 4 months ago #237854 by Lalie12
Hello Dames Andie, Hopeful, Zarah, Bea, MMCC, Naomi en al die ander! Ek onthou altyd net 3 goed op 'n slag... :unsure:

Zarah! Ek dink ek sou ook 'n hartaanval gekry het!! Ek het net hierdie ongelooflike positiewe gevoel in my hart vir jou!!! :heart:

Ek was BAIE ongelukkig gewees gister, my Dr se ontvangsdame bel my en se vir my sy en die Dr het nou gepraat {Ek gaan eerder nie sy naam noem nie, want ek dink amper daar is 'n dame daar by hom, en ek wil nie he dit moet hulle negatief maak nie}
Hy het nou besluit, Jammer hy kan my nou nie meer help nie. Ek moet maar 'n ander FS soek, want die een wat hy ken is baie besig. My File is nou "TOE"

Wie de *&*(%$ is hy actually? Ek het amper 'n jaar van my tyd gemors by die Dr, wat absoluut net sy gaai half aan my afvee. Ek was vir Ovarian Drilling, vir Laps, op Medikasie. En dit is nou maar net hoe dit is.

Mense, daar gaan soveel emosies in so storie, ek se vir my Man gisteraand, dit voel asof my Dr my net los. Dit is amper vir my erger dat hy net se, Sorry, soek vir jou 'n ander Dr. Is hy nie veronderstel om dit vir 'n mens persoonlik te se nie?

Ek is vandag weer my ouself, ek SAL nie dat 'n DR my gemoed so beinvloed, en my Negatief maak nie. Ek is 'n gesonde vrou, en sy woorde gaan my nie van my Plan af maak nie. Ek sal nou die BESTE do&*(&% Dr soek in PTA/JHB en 'n nuwe PVA kry.

13 years 4 months ago #237853 by Zarah
Ja, ek het ook vir Andie gese, eks bang ek kry n hartaanval as ek n BFP sien :laugh:
So, ek wag maar. Gaan wel n ClearBlue koop. Maar sal dit net gebruik as n cheapy + wys.
Ek sal defnitief nie voor 12DPIUI toets nie.

Dames ek het gister probeer met ML praat oor sy volstruis gedrag. Toe back fire dit lelik. Ek dink hy het baie seergemaak gevoel want ek se hy ondersteun my nie. En so deur al die harde woorde tel ek op dat die man eitlik vreeslik gestres is en bang is vir my reaksie oor die resultate van die KI. Ai, ek wens hy kon makliker met sy gevoelens deal. Eks so lief vir hom maar dis so moeilik want ek is vreeeeslik emosionele mens en hys so milliter.

TTC since Nov 2011

THE END..not yet