Swartkat, bly om te hoor jy's lekker vars terug en daarmee saam sommer ook in die 2ww. Dit maak nou 3 van ons wat volgende week toets (en nog 1 die week daarop?).
Fairymommy, ek wil nou nie jou bubble bars nie, maar swangerskap simptome begin eers na implantasie (tussen 6 en 12 dpo) wanneer hCG van die embrio jou bloedstroop binnegaan (voor dit is jou liggaam salige onbewus van sy nuwe inwoner). Wat wel jou moegheid kan veroorsaak is die natuurlike verhoging in progesteroon na ovulasie. Progesteroon word selfs gebruik vir sy sederende effek in ander mediese toestande. Rede hoekom ek dit noem is omdat sulke goed my aan die begin mal gemaak het - dan glo ek vas dat ek swanger moet wees, en dis regtig net te pynlik om dan nie sukses te hê nie. So ek bewapen maar myself met genoeg kennis in die gebied sodat ek nie so ophol raak nie. Ten minste weet ons nou een ding - jou progesteroon vlakke is hoog genoeg dat jy dit agterkom en behoort seker 'n swangerskap te kan onderhou.
Fairychild, jammer om te hoor oor jou ML. Dis nie 'n maklike situasie nie - ek is self daar deur met my ML wat afgelê is kort voor ons wou begin ttc en toe raak ek onverwags swanger 'n paar maande later (nie dat ek vir een oomblik spyt is oor my wonderwerk nie). Dit het lank gevat voor hy weer werk gekry het en om weer op die been te kom, maar mens moet net die heeltyd bly hoop en bid dat alles weer beter sal raak. Ek hoop jou ML kom sommer gou reg met 'n nuwe en beter werk as vantevore.
Wat my betref, is vandag op 7dpo. Seer (.)(.) is so te sê weg en alles gaan aan soos gewoonlik. Ek hoop dat ek die volgende 7 dae ook so rustug kan bly.