Môre julle
Die aaklikige ou tannie met die rooi kar het vanoggend haar gesig kom wys. Dit beteken ov moes 2 dae later gewees het as wat ek gedink het.

Ek is eintlik verlig die sieldodende gewag is nou oor, want nou kan ek ten minste fokus op die vakansie wat voorlê sonder om heeltyd te dink aan al die what-if's en maybe's. En die vakansie gevoel sit mens sommer al klaar in 'n beter bui ten spyte van die groot terleurstelling.
As mens nou vir die silver lining soek, ten minste kan ek ook nou my IBS medikasie vat, want o genade, was my maag gister seer gewees. Het al vantevore gesien dat my spastiese kolon vererger wanneer daar hormoon skommelinge is, so dit verbaas my nie dat dit op dieselfde tyd as AF is nie. En ons DS was gisteraand so moeilik met 'n oor-en-keel infeksie, dat ek later amper vir ML iets aangedoen het. Het darem later om verskoning gevra en verduidelik dat die pyn my teen die mure uit dryf. So hy was verlig toe ek vanoggend my IBS meds vat.
Ek en ML het besluit om gedurende Des vir een laaste keer Fertomid te probeer. Dis beter as om nou oor die vakansie tyd ander opsies te oorweeg. Ons behoort al op vakansie te wees wanneer dit ov tyd is, so ons kan bietjie ekstra effort insit die keer.

As dit nie werk nie gaan ek middel Januarie terug na my FS om te sien wat is volgende.
Sterkte aan almal wat nog wag om te toets - ek hoop ons kan ten minste 1 of meer BFPs uit hierdie groep kry die maand!