More al julle lawwe goeters, raai wie is terug en vars na 'n week by die see?
Ek het nou vining opgevang en eerste die forum gelees voor my werksemails
Ek wil eerste net vir Jame 'n boodskappie skryf. Ek gaan jou sommer baie mis, jy het altyd 'n snaakse ding om te se en kan altyd 'n grappie van 'n swaar situasie maak. Jy was altyd baie ondersteunend en het altyd baie belang gestel in almal se situasies. Ons gaan jou mis. Alhoewel ek ook verstaan waarom dit tyd is om n breek te vat. Ons was nog nooit in die posisie om IVF te kon bekostig nie (as dit sou nodig wees), geld is ongelukkig 'n kwessie en almal moet keuses maak en besluite opweeg. Vir jou eie gemoedstoestand is dit ook 'n goeie ding om 'n breek te vat, wees 'n slag selfsugtig en dink aan jouself en jou gesinnetjie, in plaas van 'n babatjie wat nog nie bestaan nie.
Intussen is dit ok om hartseer en teleurgesteld te voel, jy is ook mos maar net mens. Maar ek weet dat ons jou in die nuwe jaar op die forum gaan sien, wanneer jy ook vir ons jou foto met jou 2 pink strepies kom wys. Ek sien uit daarna, sodat ons weer kan saam kerm oor swangerskap pyne en skete. xxx
Vir die res, ek vang later met jul op, klink of dit goed gaan. Anzel, lyk my jy het 'n groot deurbraak gemaak, hoop dit werk!
AFM, ovulasie was gister (CD14), het eergister my postitiewe OPK gehad. Ek en ML doen die BD elke 3rde dag, hy is omtrent soos 'n kat wat 'n piering room gekry het. My toetsdatum behoort 6 Desember te wees (ook my 6de huweliksherdenking), hoop om kort op die hakke van Meisiekind en Fairymommy se goeie nuus te wees!