× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 9 months ago #253385 by AnzelMama12
Hi, Tanzie

Jy kan gaan vir bloedtoetse, of jy kan na 'n website gaan waar jy symptom checking doen. Laasgenoemde is net 'n moontlike probleem identifisering, maar dit sit jou op die regte pad. Die bloed toetse is baie duur. En hulle gaan drie goed moet toets: Estrogeen, progesteroon en estradiol.

Gaan loer hier:
www.johnleemd.com/store/resource_hormonetest.html

Die site het my baie gehelp om te bepaal wat die probleem is - Ek het dit toe opgevolg met die dokter. Ek het ook te veel androgene (manlike hormoon), maar dis maklik om te behandel met minder suiker/koolhidrate - dit is gelink aan insulien.

Sterkte vir julle ook! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 9 months ago #253384 by tanzie
Hi Anzelmamma,ek is bly als gaan goed met jou :heart: :kiss: en ek hou duim vas vir jou :heart: :heart:

Hoe kan mens se progestrone laat toets?

<a href="lilypie.com/">lmtf.lilypie.com/uVhsm8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

[link=http://www.babygaga.com/][image noborder]tickers.babygaga.com/p/dev265pr___.png[/image][/link]

11 years 9 months ago #253383 by AnzelMama12
Halooo almal. Skuus ek was die laaste rukkie so stil... Was en is steeds hectic met die laaste week of twee se merkery by die College.

Vir die girls wat wag vir AF/BFP - Vasbyt - It's not over till the fat lady sings, so julle is almal nog in die running. Hou vir julle duim vas.

Ek het mos so twee, drie weke terug begin met progesteroon behandeling - Die begin van 'n hele nuwe lewe, of so voel dit vir my. Sjoe. Ek kan nou nog nie glo dat my hele probleem toe by 'n tekort aan progesteroon gelê het nie. Een van julle girls het my gevra wat my simptome was voor die progesteroon behandeling en hoe dit nou is... Hier kom dit nou! :)

Simptome:
Mood changes, anxiety, nervousness, irrational fears, irritability.
Depression.
Headaches, migraines.
Hot flushes (also known as hot flashes or night sweats if they occur at night).
Low sex drive / libido.
Menstrual problems such as irregularity or heavy bleeding.
PMS.
Menopause and peri-menopause problems.
Breast disorders, pain, tenderness.
Endometriosis.
Pyroluria.
polycystic ovary syndrome (PCOS).
Postpartum depression.
Weight gain.
Infertility.
Miscarriage.

Ek voel stukke beter noudat ek op die behandeling is. My moods is meer stabiel, ek is minder moeg en my libido is terug! Jippeeee! My hare val minder uit, minder (amper niks) krampe en pyn, rug minder seer, maag probleme opgelos, veluitslag het verbeter, boobies ook nie meer so baie seer nie. Ek het definitief op die klok geovuleer die maand en is baie positief oor ons toekomstige baba planne - Ek is tans in my TWW - Periode is veronderstel om volgende Donderdag te begin. Ek hoop egter vir 'n BFP, so ek hou duime en tone vas. Dit voel regtig asof 'n groot berg van my skouers af is, asof ek ligter is. En dit is klaar baie beter. :) Oh, ja. En ons het om die beurt elke tweede dag gebd, sedert laas Sondag, selfs 'n paar dae daarvoor ook. So ons het ons deel gedoen. :)

Sedert ovulasie, so twee dae daarna tot en met vandag, is ek huilerig vir enige iets en is heeeeeeeltyd honger (My maag dink my keel is afgesny, al het ek net 'n uur terug gegeëet). My liggaamstemp bly hoog, neus toe, borste bietjie geswel, piepie baie, ens. My maag voel ook bietjie geswel - bloated?? En ek voel heeltyd "nat" daar onder. En o jimmel, ek is vreeeeeslik naar! lol! Vrydagoggend het ek gedog ek gaan dood van naargeid - Sondagaand en gisteraand ook. Geen krampe tot dusver nie.

Ek is egter te bang om opgewonde te raak en dan is dit weer 'n bfn. Ek is dus geduldig en is positief oor die behandeling wat my so beter laat voel.

Sal julle op hoogte hou!

Mooi bly en sterkte vir almal op dieselfde journey!

11 years 9 months ago #253382 by tanzie
dieswartkat-die toetsie is nounet geneem toets lyntjie is bietjie ligter nou maar nogsteeds donker?is dit normaal om 2dae n pos te kry?

en ek stem dink dis ov pyne maar sjoe dis erggggg,dink dis die fertomid

<a href="lilypie.com/">lmtf.lilypie.com/uVhsm8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

[link=http://www.babygaga.com/][image noborder]tickers.babygaga.com/p/dev265pr___.png[/image][/link]
Attachments:

11 years 9 months ago #253381 by DieSwartKat
Tanzie, ek sal nie stress oor die BD as ek jy is nie. Sperm leef 3 - 5 dae, so die vorige keer se BD sou reeds genoeg gewees het indien jy wel vandag/more ovuleer.

Dit klink vir my ook of jy ovulasie krampe het. Ek het ook besonderse erge krampe hierdie maand gehad rondom ovulasie, ek kry dit altyd maar nie nastenby so erg soos hierdie maand nie. Hierdie was ook weer my eerste Fertomid maand, dink dit was seker maar dit.

11 years 9 months ago #253380 by fairychild
Sterkte Meisiekind en Fairymommy. Almal se HCG styg nie ewe vinnig nie. Soos Swartkat gese het - as Af nog nie opgedaag het nie is dit nie verby nie.

Die 2 ww veral die laaste paar dae voor AF Is niks lekker nie. Ek hou nie van die onsekerheid daarmee saam gaan nie. Dit mag dalk vreemd klink maar ek voel verlig wanneee Ad opdaag. Dan weet ek waar ek staan en kan ek 'n nuwe maand se bd begin.

Tanzie, dit klink na ovulasie pyne. Ek weet nie of die fertomed kan veroorsaak dat die pyne aan altwee kante kom nie.

Me: 35
DH: 38
TTC since Sept. 2014

11 years 9 months ago #253361 by tanzie
More almal...

DP het vreeslik laat gewerk gistraand so kon nie BD nie hy was erg moeg toe hy by die huis aankom maar het well vanoggend gebd :blush: :blink: :whistle: dink julle vanoggend inplaas van gisteraand was te laat??ek het nog n ov toetsie so 7uur gisteraand gedoen en dit was steeds positive...gaan weer so 12uur van middag ene neem en kyk wat dit wys....hoop net ekt die eiertjie gekry die maand hehe*nog n ding ek is op van 5uur vanoggend met erg krampe wat gisteraand begin het maar nie net aan een kant nie maar al twee kante??is dit die fertomid?of wat??My magie is eina as ek te vinnig beweeg dan pyn dit tot daar onder toe :cry: :cry: anyway ek voel bietjie af vandag dit sou my due date gewees het vandag maar 2013-so hopenlik het my bd vanoggend my geluk bring die maand....

Ek is so trots op elke een van ons wat die guts het om te ttc dit vat baie van n mens om so sterk te wees wane dinge nie dadelik gebeur nie....

Fairymommy en meisiekind ek hou duim vas vir julle :heart: :heart: :kiss: :kiss: