Hallo julle,
Tanzie, I'd start the BD thing immediately, every 2/3rd day until CD20 (at least). I know they say every 2nd day and every day around your expected ovulation, but seriously, we knew we couldn't manage that. I started on CD7, every 3rd day, and tonight will be my last BD (CD19) for this cycle. Pretty certain I already ovulated, but just in case. Phew. A girl does get a bit tired, you know?
Ek is vandag tussen 6 DPO en 9 DPO, afhangend van wanneer ovulasie was. Ek was nie vir ovulasie scan hierdie maand, want ons was verlede week mos by die see toe ek moes toets. Ek het wel met my mikroskoop en gewone OPK getoets en dink OV was CD13.
Julle, ek weet ons symptom spot nie hierdie maand nie, maar ek voel straaaange. In die opsig dat ek (1) ontsettend honger is vir die laaste 3 dae, (2) absoluut geen energievlakke het en teen 20:30 al slaap, en (3) en die laaste 2 dae die allerverskriklikste krampe het, veral op my linker eierstok. Ek weet niks is noodwending verwant aan swangerskap nie, moegheid en krampe is nie ongewoon vir my nie (alhoewel nooit nastenby so erg nie), maar die verskriklike honger is 'n nuwe ondervinding. Ek kan nie eers onthou dat ek ooit honger gevoel het met my vorige swangerskap nie, dalk maar net verwant aan die pille wat ek CD4-CD9 geneem het.
In elkgeval, nog te vroeg om te toets vir my. Die 1ste en 3rde Des is darem om die draai vir julle BFPs.
Lekker naweek!