× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 4 months ago #237802 by Bea
Hi julle, 'skies ek's so stil, hardloop bietjie rond by die werk!

Sal later vir almal hallo sê.

Stelle, wil net sê sterkte en ek dink aan jou!!

Lekker naweek almal xxx

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 4 months ago #237798 by zettie
Ai Stella dit is niks lekker nie ek onthou met my eerste miskraam was dit so ek het seker 2 ure in die toilet spandeer dit voel of dit nooit gaan ophou nie. :heart:

Baie bly vir jou vriendin :woohoo:

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

13 years 4 months ago #237797 by StellaK
hallo daar,

Lalie, ek sou verseker al op dai stokkie gepieps het :silly:

Hopeful, sterkte vir die troue, ek het volle vertroue dat jy 'n baie goeie MC sal wees :rock:

Debs, geniet die naweek weg. dis altyd pret.

Zarah, solank jy hou by 1 koppie 'n dag glo ek sal als ok wees. my dr het wel gese dat decaf heeltemal ok is.

AFM, ek het 'n aaklige oggend agter die rug. ek het skaars die pille gesluk, toe kry ek die vreeslikste pyne. het vieslik opgegooi en 'n spul pynpille gedrink. nie lank na die pille nie, toe begin die groot vloed. nou ja, toe spandeer ek maar 'n halfuur op die troon en die volgende 3 ure in die stort. soos my geluk in die lewe dit nou het, toe hardloop ek nou uit toilet papier ui ook :tmi: my liefste man het toe uit 'n onderhoud (hy het darem die onderhou gevoer) uit gestap om vir my 'n paar goedjies te bring - hy is net die grootste engel die laaste 3 dae.
dinge het darem nou gestabiliseer en ek het die pyn en die naarheid so bietjie onder beheer. ek dink ek het nou al my kwota pynpille in vir die dag, so ek sal maar sien hoe lank ek kan uithou - dis seker van die baie pille dat ek so naar is.

daar is darem goeie nuus ook. ek het jul so ruk terug vertel van my vriendin met die epilepsie wat 'n kind wil aanneem. hulle het woensdag 'n 14 maande oue dogtertjie gekry.

hoop almal het 'n goeie naweek
:heart: :heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

13 years 4 months ago #237796 by Debs
Zarah my gynae en 2 v my vriendinne wat kiddies het was by haar, het gese die decaf het baie slegte goed in en n koppie gewone koffie is beter as decaf. Selfs terwyl hul swanger was, mag hul (net) een koppie koffie n dag gedrink het.

Lallie -hallo!! Nie teveel nuus hier nie ek weni watter dag ek presies ge-ov het nie maar of DPO 2-4 :) hehe ja los daai toetsie tot ma.oggend as AF nogi hie issi dan toets jy!!

Afm: ons gaan d naweek biki weg saam vriende ekt my wyntjies ingepak sal maar oog hou op wat ek drink :) een vd meisie wat saam gaan (ons is 4 couples) is nou 8 wekies swanger :) ekke wil oooooook!! Hehehe! Julle moet almal n wonderlike naweek he!!

Me: 30
DH: 32

Nov 2012 - Off Yasmin (8.5 years on BC)

Nov 2012 - Feb 2013 Not TTC

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

23 May 2013 - BFP!!!!! 4w1d
EDD 29 Jan 2014
C-section date 16 Jan 2014

13 years 4 months ago #237795 by Zarah
Lalie, is jy nie dalk swanger nie?
Ek is so jaloers op jou wyntjie! Ek het net ML se glas rooiwyn geruik gister aand :(

Julle, ek het decaf coffee gaan koop want ek kan net nie my dag sonder koffie begin nie!
Ek drink net 1 koppie in die oggend. Dink julle dit sal ok wees?

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 4 months ago #237794 by Lalie12
Ek is heel rustig vandag! Gisteraand besluit ek gaan my eerste bottel rooiwyn oop maak vir die winter! {En was dit nou nie wonderlik nie} Ek lief my wyn'tjie.. :P

Vandag cd29 en ek is so 12dpo.. My (.)(.) jeuk sooo! Dit voel omtrent asof ek weer 'n tiener is!

Het so een Dischem toetsie wat daar in my laai le, en koekeloer vir my! Sal vir hom bere.. Ek sal nog die jaar swanger word! Ek is vas oortuig daaroor! Ek moet as AF nie haar gesig wys die naweek nie, die dr bel Maandag vir my volgende plan van aksie...
Hierdie keer sleep ek my man saam, want ek vergeet die helfde van die goed wat hy vir my altyd se..

MMCC - Het jy al jou Inofolic begin drink?

Aan aaaaaal die pragtige dames, Hopeful, Debs, Stella, Naomi, Zettie, Zarah, Jooste, Bea, Andie.. Wat is nuus!!!!! {Mens kan sien ek het nie werk op 'n Vrydag nie....} :dry: :whistle:

13 years 4 months ago #237788 by Hopeful
More Julle,

Gister was mos n vakansie dag hier in Namibia so het net n rustige dag by die huis duer gebring :)

Maar nou het ek so vrek baie werk vandag ek weet nie of ek kom of gaan nie so ek sal seker nie weer inlier vandag nie.

Jooste bly jou Dogtertjie is betjie beter en ek hoop van hier af raak dit net nog beter

Stella, hoe voel jy vandag ek dink vreeslik aan jou

Zarah, try om te relax ( ek weet dit is onmoontlik ) maar soos zettie se van hier af kan jy niks doen nie dis in God se hande.

Zettie, dit klink darem of jy bietjie beter voel en meer positief vir die cycle?

Debs, bly DH kon jou gerus stell :)

Lalie, MMCC hoe gaan dit vandag julle kand?

AFM: Het more die troue ( en ek is niks lus vir die MC storie nie :( ) anders is daar geen nuus nie.

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment: