More Julle,
Stella weer een baie jammer en ek is jammer dat jy nog pyn het. Groot drukkie
Zarah, jy moet nou net besluit jy is PUPO ( preganent untill proven otherwise ) hehehehe as dit n BFN is gaan jy devistated wees of jy jou self daar voor reg maak of nie so wat help dit mens focus nou op die negative NNEEE ek se NET POSITIVE THROUGHTS!!!! Spreek net mooi ding oor jouself uit Groot drukkie vrienden ek weet die wag is terible
Naomi, ek is jammer gister was moeikik vir jou!!! groot drukkie vriendin
So die trou was darem nie te bed nie ek het dit darem oorleef en het natuurlik my egterent af gedaans was heerlik ( ek moet well bieg ek het bietjie oortree en n drankie of twee gedrink ) maar darem my nou nie vergruip nie LOL die troue was heerlik en ek het dit bitter baie geniet. Net besef ek raak nou bietjie oud wand julle was my lyf gister ( en vandag

) seer van al die daans.
Werk is MAL ek weet nie of dit goed of sleg is nie wand dit gee my nie juis tyd om te dink aan die veit dat ek VOLGENDE WEEK begin met IVF nie. Ek wag nou net vir AF sy moet of saterday of Sondag hier wees
AAAAAAGGGGGGHHHHHHHHRRRRRR shibit julle ek raak so die M@er in vir DH!!!!! wat is so moeilik om te kop, wag vir af en dan op CD4 begin ek met die meds. Hy bell nou sopas hesteries en vra waneer ek my meds gaan optell ek se hom toe seker hier na Donerdag se kand hy skel toe en se ja maar dis te laat ek gaan dit dan nie betuids begin vat nie ek se hom toe maar ek moet eers wag vir AF wat saterdag of Sondag opdaag toe is hy die moer in vir my en se maar dis te laat!!!!!!!!!!! Ek haat dit dat hy nie LUISTER na wat ek vir hom se nie en dan nog will stry ek het seker al 1 000 keer vir hom verduidelik hoe dit werk en hy WILL dit net nie kop nie!!!!!!!!!
Sorry ek is seker nie regtig so kwaad nie maar jy maak my soms net mal LOL seker actually baie snaaks