Halloo almal!!!,
Debs Naomi, Zarah jammer oor AF julle groot drukkie
Zarah. ek is bitterlik jammer oor jou oom. Ek dink vreeslik aan jou en jou gesin in die teid wat voor le.
Dit is sommer frustrating oor die cycle moet wag!!!!!!!!!!!!!

sorry man ( groot drukkie vir jou)
Stella

BAIE BAIE GELUK dit is wonderlik ek kan nie wag om jou telling te hoor nie!!!! Ek dink ook die is die start of goodthings die BFP's gaan nou inrol jong ek voel dit
Snoekie, ek is bly jy geniet jou meisie mens en baie dankie vir die motivational storie is regtig wonderlik!!!
Jooste, dankie vir die inloer, bly dit gaan goed jou kand!! waneer kan ons die birthstory lees
Blommie, hoe gaan dit jou kan? jy is so still.
Zettie, halloo vriendin!! wat is julle PVA nou gaan julle nou eers naturally try of moet julle nog wag na die op?
Strikkie, jammer oor AF, en dat jou cycle bietjie duermekaar is. Ja jong maak nie saak hoe baie mens weet dit kom nie party maande vang mens net harder as ander!!! Groot drukkie vir jou
AFM: Julle my DH kan my partymaal so die moer in maak. Ons moet aan die einde van jaar n nuwe kar koop ( vir DH se tax doeleindes ) en toe het ons al besluit ons will graag vir ons n bakkie koop. Nou dis naturrlik baie duur en ek kom nou al n ruk lank agter sy g@t juik om dit nou te koop en te wag tot vroeg volgende jaar nie. So ek het klaar begin paai en se ons moet tog kyk na n tweede hands se ene en ons moet nie oor haastig wees nie ens ens ens. Vanogend toe kry hy n kramp in sy hol bel my en se ons gaan kyk NOU na die bakkies, ek will nog keer en voor ek kon toe kry ons n nuwe double cab

dit kom oor twee weke. Ag wat daar is nou nie veel wat ek kan doen nie wand as dit kom by my man en kar koop moet ek liewers net still bly en anvaar hahahaah