Hopeful, ek kla!!! Ek is nie juis so 'n groot fan van seks nie jong so dis mar meeste van die tyd vir my 'n mission

Maar ek kan seker nie van hom verwag op reg te staan vir my wanneer dit OV tyd is as ek hom nie ander tye wil indulge nie. So ek probeer maar. LOL. Dis net vir my heeltemal foreign as julle so kla julle mans wil nie

O genade, en moenie lat hy Sperm-I-Prove drink nie. DIT sit nou lood in sy potlood hoor!! Hahahahaha!!!
Stella, ek gaan jou voice of reason probeer wees. WAG tot Sondag om te toets!!! Kom nou, sê dit saam met my... Ek gaan wag tot Sondag voor ek op 'n stokkie piepie. En weer!! Ek gaan wag tot Sondag voor ek 'n op stokkie piepie.
En ek stem saam met jou, dis ongelooflik wat mens se brein jou kan maak glo. Aan die begin het ek elke maand geglo my nipples is bietjie donkerder of ek voel moeg en naar of ek kry hartkloppings. Net vir AF om 'n dag of 2 later te begin. Mens maak jouself baie dinge wys. Maar wie weet. Miskien is dit regtig die keer pregnancy symptoms... Ek hou defnitief duimvas dat dit is!!
Julle, hoor hier... Ek weet dis wishful thinking, maar as ek hierdie maand 'n BFP kry, sal my EDD 15 Desember wees, 2 dae na my verjaardag, wat dan my baba 'n Sagitarius sal maak. DH se seun uit sy vorige huwelik is ook 'n Sagitarius EN sy eks-vrou EN ons peetkind. So hopelik is dit 'n goeie teken vir die maand.... Nog 'n sagitarius vir DH