More Almal,
Hoe gaan dit hier. Ek het lekker lang naweek gehou net ge eet en geslaap!!!! ( natuurlik heel van my dieet vergeet

hehehehe sal maar nou weer strerk moet terug inklim )
Sterkte aan die die wat toets en wag ek weet dis niks lekker nie ek hoop dit is julle BFP's die maand
Naomi, hehehe sorry ek moes bietjie giggle oor die kaalgat tussen die daisies ding hehehe bly die dok het dam n generator gehaad en dat die krag nou weer aan is.
Zarah, moet nie sleg voel oor negatief wees nie ek weet wat jy bedoel dies nie regtig negatief nie net aanvaarding dat dit nie natuurlik sal gebuer nie. Moet wat ek nou gaan se nie verkeer opneem nie wand ek hoop terharte dat die IUI werk maar soos dit my klink as julle nie werk nie dan is ek en jy IVF buddies!!!!!!!!! skuus ek will nie so opgewonde klink nioe wand ek hoop en bid vir jou part dat dit nie sal nodig wees nie
AFM: nie veel nuus my kand nie. Het ek julle vertell dat my Pa n dokter is en dat hy gese het hy sal vir my die IVF meds op kos preis verkoop? well hy het die totaal vir my gekry op kosprys kos die Gonal F ( die die hormoon inspuitings ) my R 6 500.00 dis erg rof maar dis darem n bietjie goedkooper