× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 5 months ago #236841 by Bea
Ag nee Zarah, kan nie glo hulle is so ongeskik nie, dis nou heeltemal onnodig - grrrr. Gelukkig is prof S darem baie aangenaam.

StellaK - dankie vir die deel - ek hoop jou vriende kry gou hul bondeltjie.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 5 months ago #236838 by Hopeful
Hi Almal,

Zarah, ek is jammer hulle is so naar met jou maar ek hoop dit sal darem nie jou kanse afekteer nie met die dat CD 1 dalk op die naweek val nie FXFXFX

stellak dankie vir die bemoediging!! Om posetief te bly is regitg helfde van die battle met TTC

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 5 months ago #236835 by Zarah
Goeie more almal

StellaK, dankie vir die bemoedigende woorde. En die dat jy die storie van jou vriendin gedeel het. Ek hoop hulle kom gou reg en hoef nie te lank te wag nie.

Bea, ek hoop jou buis kan gered word en dat die Lap sommer al die vrae gaan beantwoord.
Debs, jammer oor die BFN :(
Al die res, wees gegroet!

AFM: Wel, ek is 10DPO en soos ek verwag het, het spotting begin. EK dink AF sal oor die naweek in volle glorie hier wees. Ek bel toe vir Tygerberg want ek is veronderstel om CD1 n afspraak vir scan te maak. Siende dat dit paasnaweek is, wil ek toe hoor wats die prosedure en of hulle DInsdag daar gaan wees. Dames, as dit 1 ding is waaroor ek kan kla van Tygerberg, is dit die onvriendelike verpleegsters! :swear:
Die vrou is toe sommer kortaf en ombeskof! Wel, hulle is daar dinsdag en ek moet net bel en se wanneer CD1 was dan gee hulle n datum vir scan :swear: :evil:

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 5 months ago #236834 by StellaK
Goeie more,

ek bid regtig dat almal weer nuwe energie en positiwiteit sal kry. dit is so vrek maklik om net negatief te raak en dan is dit 'n sneeuwbal effek as mens eers fokus op die negatiewe dinge.

ek wil julle vertel van 'n baie goeie vriendin van my en ek hoop dit gee van julle weer moed :heart:
sy is nou 32 en het ernstige epilepsie en agv haar baie sterk medikasie sal sy nooit kan swanger raak nie. haar man se familie is baie teen aanneming so die laaste paar jaar is hulle deur 'n rowwe tyd met die hele affere.
einde laas jaar het hulle nou net besluit dat hulle die aanneming 'n kans gaan gee, en die familie moet dit net aanvaar, want dit is die enigste manier hoe hulle ooit 'n kind kan he.
die bal is nou goed aan die rol en nou is daar 'n moontlikheid vir 'n 9maande oue dogtertjie, maar die 1 ouma wil nou nognie die kind afteken nie, so nou wag hulle maar net.
ek dink dit moet baie moeilik wees om so te sit en wag, want aan die 1 kant moet hulle 'n baba kamer regkry vir as hulle die kind gaan kry, maar aan die ander kant is daar 'n groot moontlikheid dat hulle nie die baba gaan kry nie.

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

13 years 5 months ago #236832 by Bea
Ertjie - laat weet wat sê die dr.

Debs - ja dis so moeilik om te wag tot 14DPO. Jammer oor vandag se BFN :-(

Zarah - ek hou van jou positiewe uitkyk- dit is so belangrik om positief te bly al raak dit met tye vrek moeilik. En jy's reg, wat is ouderdom nou? Ouderdom is in jou kop :-) Prof S het ook al vir my gesê ouderdom is glad nie 'n faktor onder 38 nie, so dit was interessant om dit van hom te hoor. Ivm my buis - hy kan nie nou vir 'n feit sê dit moet uit nie, maar hy sal tydens die lap kan sê. Omdat hy dit reeds met my vorige lap reggemaak het - dit was heeltemal "toegevou" en gedraai (skies weet nie hoe om dit te beskryf nie!) - gaan hy dit nie weer regmaak nie, maar eerder uithaal. Omdat ek dieselfde pyn aan my linkerkant ervaar as voor die lap, dink ons dis weer dieselfde probleem.

NaomiB, dankie. Ja daai Fertomid is darem hectic, bly ek kan bietjie 'n breek vat. So jou 2ww begin vandag? Sterkte!

Hopeful - ek gaan hulle beslis mail om die pryslys te kry - dankie, nog nie daaraan gedink nie. Wat jy sê is so waar: dis tog buite ons beheer en dit help nie om te stres oor iets waaraan mens niks kan verander nie.

Andie, ek gaan oor drie weke vir die lap. Hou van jou Keep Calm poster - LOL!

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 5 months ago #236831 by Hopeful
More Julle,

Ertjie ek sal ook se bel jou dokter wand ek dink nie die Provera het jou af aan gebring nie ek dink dit het vanself gekom so maby het jy net baie laat ge OV? maar bel maar en hoor wat hy se

Debs, jammer vir die BFN ek hou stuif duim vas dat jy dalk net te vroeg getoets het FXFXFX

AFM: nie veel nuus my kand nie hoop dit gaan goed met almla

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 5 months ago #236830 by Debs
Hi julle!

Eryjie ja ek dink ook bel dr maar ek sou se jy kan dit los dit waarvoor jy dit gedrink het, het nou vandelf gebeur ;-)

Afm: aaah julle ek koni wag nie en het vandag op 13DPO ge-POAS. BFN. Weet dit sal eers vanaf more wys maar het n 'early detection' ene gebruik en gehoop hy wys n ietsie hehehe. Oh well, soldiering on :) lekker dag!!

Me: 30
DH: 32

Nov 2012 - Off Yasmin (8.5 years on BC)

Nov 2012 - Feb 2013 Not TTC

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

23 May 2013 - BFP!!!!! 4w1d
EDD 29 Jan 2014
C-section date 16 Jan 2014