× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 10 months ago #252799 by fairychild
Swartkat - Baie jammer om te hoor van jou skoonsuster se verlies. Dit is baie hartseer. Sterkte vir jou familie

Me: 35
DH: 38
TTC since Sept. 2014

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 10 months ago #252797 by wanda
Hi Dames

Dit is naweek so opgewonde om net te gaan rus

Swartkat ek is so jammer oor jou broer en skoonsuster se verlies hulle is in my gebede

Hbwoman Ek het ook met yster te kort gesukkel tydens swanger skap en oor die algemeen is dit n probleem vir my, Raad wat vir my gewerk het was om elke oggend 1 heel beet te eet glad nie my gunsteling nie maar ek het toe sommer vars beet gekoop op gekook en elke oggend 1 geeet met sout en pepper na twee weke kon ek n verskil voel. jy het vit C nodig om die yster op te neem so beet en n preg vit sal die ding behoort te doen. Hoop jy het n wonderlike 9 maande.

Hoop almal op die blad het n geseende naweek

Me - 34
DH - 30

TTC #2 - 8 Years
1 DD - 17 Years
Love my Girl children are worth more than GOLD

11 years 10 months ago #252795 by tanzie
Jame-ek los maar die cm ook en die panty ding,ook die piepie dng...ek gaan net aan sos normaal en hopenlik kry ek n verassing want ek maak myself net mal om alles dop te hou-want sover as wat cm te doene met my cycle se ek nie geov nie-maar dalk het ek en neti agter gekomi-het well krampe ens gehaad...maar nou jou af is due die 19de van die maand...so gaan net vasbyt... :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

<a href="lilypie.com/">lmtf.lilypie.com/uVhsm8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

[link=http://www.babygaga.com/][image noborder]tickers.babygaga.com/p/dev265pr___.png[/image][/link]

11 years 10 months ago #252793 by tanzie
ek is so bly vir elke BFP wat julle kry op die thread :kiss: :kiss: :kiss:

<a href="lilypie.com/">lmtf.lilypie.com/uVhsm8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

[link=http://www.babygaga.com/][image noborder]tickers.babygaga.com/p/dev265pr___.png[/image][/link]

11 years 10 months ago #252792 by Hbwoman56
More Dames, Jammer so stil die week geword.

Baie geluk Tintinkie, dis so n wonderlike gevoel is baie opgewonde saam met jou. Weet jy gaan n fantasitiese geseende swangerskap en geniet elke simptoom, dis alles herinnering van die ongelooflike mooi wonderwerkie.

Swartkat, net positief bly. Baie jammer te hoor van jou skoon sussie, dis n aaklige gevoel. Sal bid vir hul vir genesing in die moeilike tyd.

By my sink realiteit nog in. En elke steek pyntjie laat my hardloop om te gaan kyk of daar bloeding is. Weier om enige iets te dra wat erg op my maag druk so ek het n shopping spree verskoning gehad. ML try my kry om te relax en net eerste paar weke te geniet, maar is nog moeilik. Het die bloed toets gedoen en als is bevestig, maar nou is my yster telling te laag. Healthy diet here i come.

Baie lekker week verder vir almal, ons almal GLO HOOP VERTROUE in die wonderwerke van die Here en dat ALMAL sy groot Seen sal ontvang.

Dankie vir almal se wonderlike liefde en ondersteuning op die blad. My hormone hardloop skoon weg en ek pik n traantjie, want so mooi dat vrouens mekaar so kan bystaan wanneer niemand anders verstaan nie. Jul almal is pragtige mensies.

.

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]
The following user(s) said Thank You: Tinktinkie

11 years 10 months ago #252790 by Twinkle
Tinktinkie - BAIE BAIE geluk met jou BFP ! Mag jy n baie gesonde en geseende swangerskap ervaar.

Lagogoies wat praat jy... ons sit semi droe bek van middel laasjaar! Nou kyk net hoe kom die BFP nou in!

Al die ander dames STERKTE - Bly GLO En VERTROU en baie belangrik RAAK RUSTIG!

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June
The following user(s) said Thank You: Tinktinkie

11 years 10 months ago #252789 by DieSwartKat
Ek verwag ook AF vandag (CD28). Omtrent geen krampe, baie liggies maar ek kan voel ietsie "broei".

Slegte nuus, my skoonsussie (waarvan ek jul vertel het) het haar babatjie verloor. Sy was gister vir haar eerste (6 weke) scan by die gynae, en daar was nie 'n hartklop nie. Dis baie erg, hulle is verpletter.