Goeie naand dames
Eerstens vir Wanda, ek dink jy't die regte plan beet om môre te POAS op 14dpo en Donderdag bloed te trek. As mens 'n plan het is dit ook al makliker. Dis normaal om bang te trek voor jy moet toets, so moenie worry daaroor nie. En vat dit een stap op 'n slag - om nou te worry oor wat volgende sou gebeur indien dit nie nou suksesvol is nie, sit net onnodige spanning op jou. Elke ding op sy tyd. Hoop regtig dis goeie nuus môre.
Ja nee, Swartkat en Jame sou verseker al teen 13dpo ge-POAS het. Ek natuurlik ook.
Lagogies het eendag na 'n IVF of IUI iets gesê waarvan ek gehou het: sy sê sy is PUPO - pregnant until proven otherwise - en in my opinie is AF die enigste ding wat regtig verseker sê dat dinge nie uitgewerk het nie. So selfs met POAS wat negatief wys (veral as jy voor 14dpo begin) is daar nog 'n kans dat dit wel BFP is as AF nie opgedaag het wanneer dit veronderstel was nie.
Jame, dink nog altyd aan jou en die 1ww.
Julle, ek was vanoggend so bietjie afgehaal. Dis CD16 vir my en nog nie tekens van ov nie, maar ek spot nou al heeldag helder rooi.

Eerste keer dat dit met my gebeur. Ek doen getrou elke dag my charting (BBT, CM ens. met OPKs) en dis definitief nie iets soos ovulation of implantation spotting nie. Reken dit kan ook nie lae progesteroon wees nie, want ov het definitief nog nie gekom nie.
Het natuurlik bietjie gaan Google. Blykbaar kan 'n skielike verandering in estrogeen vlakke so iets veroorsaak. 'n Paar meer erenstige goed word ook genoem, maar ek is nou nie iemand wat die bobbejaan agter die bult gaan haal nie. So my logiese afleiding is dat my estrogeen vlakke nog altyd te laag is met die dat ek geen meds die maand kan gebruik nie. Het gehoop die Inofolic sou help daarmee. Nou moet ek seker maar wag en sien wat gebeur volgende. Het een van julle al so iets tee gekom?