× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 11 months ago #252155 by Jame
Hi julle.

Tinktinksters BAIE sterkte met jou FET siklus. Ek hoop en bid, dis die een vir jou! Die natuurlike siklusse is ok baie sagter op die lyf ...en beursie :P !!

Wanda, jy is vandag in ttc taal 13dpiui, of maklik 13dpo. Mens tel ovulasie dag as die dag waarop jy iui gedoen het. Jy kan maar more verseker toets :evil: ! Hou duim vas vir jou!

xxx

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 11 months ago #252154 by wanda
Anzel

EK hoop en ek bid saam met jou vir jou eie wonderwerkie van God af

Ek wens ek het vir jou n antwoord gehaat oor die hoender maar net miskien is dit n positiewe teken

Ek het gegaan vir IUI so ek is op my 2WW ek het ook van gister af snaakse smaak in my mond kry geen gas koeldrank of koffie in nie.

Was ook vanoggend erg naar maar nie naar soos op jou maag van honger nie naar so in my keel in. dit het darem so uur later gesak.

Ek is so bang om te veel in die symptome te lees baie bang vir die teleurstelling.

Het gister sterk daar aan gedink om te toets maar toe weer gedink miskien moet ek net nog so paar daggies wag.

Ek wil ook by die dames uit vind hoe moet ek tel en wat sal julle se op watse dag is ek tans. Ek het gegaan vir my eerste IUI op die 1 Oktober toe was ek dag 14.

Ek wil ook vir julle vandag se was dit nie vir die groep nie was ek dalk al mal ek het geen vriende of familie suport nie. My ouers weet glad nie ons het gegaan vir die IUI nie want my familie is te oor greetig en ek is bietjie moeg vir die geskinder.

Dankie vir al julle support. Julle is die beste

Me - 34
DH - 30

TTC #2 - 8 Years
1 DD - 17 Years
Love my Girl children are worth more than GOLD

11 years 11 months ago #252148 by AnzelMama12
Oh ja. Ek wou nog noem dat ek my gisteraand morsdood gegril het vd reuk en smaak van hoender! Kon dit nie in my lyf kry nie. Daar was niks daarmee fout nie, dit het my net gegril. Lol, so vreemd. Ek lief hoender!

11 years 11 months ago #252147 by AnzelMama12
Ag julle is net great. Elke bietjie raad en ondersteuning gee my weer moed. Ek weet dat als wel in dieHere se hande is en dat Hy 'n plan het. Ek moet net rustig raak, verby al die confusing simptome kyk, en fokus op Hom.

Vanoggend gedurende Bybelstudie saam met my man, lees hy 'n stukkie uit Genesis 15. Ek dink dit is soms enige vrou wat sukkel om swanger te word se issue ook. Hoor hoe mooi: 1 After this, Abram had a vision and heard the Lord say to him, "Do not be afraid, Abram. I will shield you from danger and give you a great reward." 2 But Abram answered, "Sovereign Lord, what good will your reward do me, since I have no children? My only heir is Eliezer of Damascus. 3 You have given me no children, and one of my slaves will inherit my property." 4 Then he heard the Lord speaking to him again: "This slave Eliezer will not inherit your property; your own son will be your heir." 5 The Lord took him outside and said, "Look at the sky and try to count the stars; you will have as many descendants as that." Wow! Wat 'n belofte.

Ek is dus hoopvol dat die Here wel my grootste begeerte vir my sal gee. Op Sy tyd. Nie myne nie. Alles sal ten goede meewerk...

11 years 11 months ago #252146 by AnzelMama12
Ag julle is net great. Elke bietjie raad en ondersteuning gee my weer moed. Ek weet dat als wel in dieHere se hande is en dat Hy 'n plan het. Ek moet net rustig raak, verby al die confusing simptome kyk, en fokus op Hom.

Vanoggend gedurende Bybelstudie saam met my man, lees hy 'n stukkie uit Genesis 15. Ek dink dit is soms enige vrou wat sukkel om swanger te word se issue ook. Hoor hoe mooi: 1 After this, Abram had a vision and heard the Lord say to him, "Do not be afraid, Abram. I will shield you from danger and give you a great reward." 2 But Abram answered, "Sovereign Lord, what good will your reward do me, since I have no children? My only heir is Eliezer of Damascus. 3 You have given me no children, and one of my slaves will inherit my property." 4 Then he heard the Lord speaking to him again: "This slave Eliezer will not inherit your property; your own son will be your heir." 5 The Lord took him outside and said, "Look at the sky and try to count the stars; you will have as many descendants as that." Wow! Wat 'n belofte.

Ek is dus hoopvol dat die Here wel my grootste begeerte vir my sal gee. Op Sy tyd. Nie myne nie. Alles sal ten giede meewerk...

11 years 11 months ago #252127 by Meisiekind
Hello almal

Julle is weer bedrywig vandag! :)

Wanda, bly om jou meer positief te sien. Dis beter dat werk jou eerder besig hou in die 2ww, eerder as wat mens jouself mal maak met jou eie gedagtes. Kom ons hoop daai moegheid is vir 'n goeie rede. :) :heart:

Fairychild, ja, dit was 'n vreeslike lastig virus gewees. Hoop hy's nou vir goed verby. Jammer om te hoor oor AF, maar soos jy sê, dis 'n nuwe maand en nuwe hoop. :)

Tinktinkie, ons wag nog vir ov (alhoewel ons ook huiswerk gedoen het vir sommer net :blush:) en reken dit sal op die vroegste seker eers Donderdag se kant wees. Ek ov mos maar altyd eers so by CD18 en is nou eers CD15. Op die oomblik is die tekens nie daar dat ov binnekort gaan wees nie. Sterkte vir jou siklus en FET - hoop alles speel mooi saam die keer op 'n normale siklus. :heart:

Swartkat, jammer om te hoor AF is so erg die keer - dis maar nooit lekker nie. Hooplik die begin van goeie dinge. :)

Anzel, welkom hier! Lekker om nog iemand te hê wat saam gesels. Jou simptome klink belowende, maar ek moet ook darem vir jou sê dat baie simptome van vroee swangerskap stem ooreen met die van PMS (en 'n klomp ander goed), so mens moet nooit te opgewonde raak nie. Ek sou immers al hoeveel keer swanger gewees het as simptome alleen 'n aanduiding was, want ek kan mos nie help om die heeltyd "simptome spotting" te doen nie. :blush: Ek het gevind dat die effek van Clomihexal allerhande geringe newe-effekte kan veroorsaak, so dis ook moontlik. Probeer maar rustig bly - jy en ML is nog jonk en daar is nog baie tyd (ek weet mens wil dit nie hoor nie). En probeer maar die POAS goedjies vermy tot ten minste 12dpo, anders kan dit baie begin kos - glo my, ek sal weet. Het al baie opgelees om te sien hoe effektief die toetsies is voor 14dpo en daar is eintlik maar baie mense wat eers BFP sien van 14dpo af.

Jame, as die week nou al vir jou al lank voel op 'n Maandag, is "Sterkte!" al wat ek kan sê. Dink aan jou! :heart:

Lekker week almal!

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

11 years 11 months ago #252126 by wanda
Welkom anzel hoop alles van die beste vir jou mag jy sommer vinnig jou BFP kry.

Tinktinkie ek wou graag more oggend getoets het maar toe werk dinge bietjie anders uit.

Af moet woensdag kom nog geen af symptome nie net so vrek moeg.

Ek is so moeg tot my moeg is moeg.

Ek hoop almal het n wonderlike week

Me - 34
DH - 30

TTC #2 - 8 Years
1 DD - 17 Years
Love my Girl children are worth more than GOLD