× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Dames wat al lank hierdie paadjie stap

10 years 3 months ago #272566 by TanyaS
Bytjie hoegan dit met jou suiker? Alles ok?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 years 4 months ago #272554 by Bytjie
Tanya, ek stem met Jooste re die progesteroon, Ek was ook op cyclogest met al my swangerskappe, my dr het nie nog progesteroon toetse gedoen nie. Ek sal maar sien met die timing, eks mos in elk geval nie baie vrugbaar nie.

Jooste, jy moet darem hare op jou tande he om kans te sien vir 4 kleintjies onder 5 :silly: . Dit was vanaand 6.9 dr het gese as dit meer as 8 is moet ek hom laat weet. En dit wissel so tussen 5.5 en 7.5, ek toets een keer per dag op verskillende tye. Jong ek word mos 40 in Des so ek dink in elk geval ons sal maar moet stop by 2. En daar was mos al voorheen abnormaliteit in my papsmeer en dr het gese hy wil weer papsmeer doen by my 6 weke check up na die keiser, so ek dink daar's nog erens 'n histerektomie in die pyplyn vir my ook.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

10 years 4 months ago #272549 by joo~ste
TanyaS
68 klink heel goed, ja
(myne was maar 16.1 met vorige swangerskappe - skaars gelyk of ek ovuleer het - en dan vat dit ewigheid voordat dit klim)

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

10 years 4 months ago #272547 by TanyaS
Jooste, ek het haar gevra, mar toe se sy ek moet eers gan vir n progesteroon toets om te sien wat my levels is. Ek wil regtig he sy moet dit vir my voorskryf mar sy se my levels is goed. Dit was 68

Ek sal kyk of ek haar arm kan draai met my afspraak

Bytjie, ek dink jy kan mar timing gebruik as jy nie wil voorbehoed middels gebruik ens nie

Ons sal stop op 2, my man wou net 1 he, ek is die een wat gedruk het vir n 2de een

10 years 4 months ago #272544 by joo~ste
TanyaS
As ek jy is (my nederige opinie) - sal ek ONMIDDELIK progesteroon suppositories kry. Jy weet reeds dat jy tydens jou vorige swangerskap dit nodig gehad het, dit is werklik onnodig om te wag en te kyk of jy dit weer gaan nodig he. Ek is reeds vanaf CD26 af op Cyclogest and moet dit gebruik tot op 12 weke. Ek het Crinone gebruik met my IVF en toe niks met my 2de swangerskap (dit was sonder enige komplikasies). Met die derde swangerskap wat geiendig het in 'n D&E op 8 weke, het ek heeltyd gespot. Die laaste 2 miskrame was ek ook op Cyclogest en alhoewel dit my progesteroon mooi aangehelp het, het die endometriose net te veel skade gemaak.

Jy kan nie verkeerd gaan om dit te gebruik nie. Meer....maak nie skade nie.

Bytjie
Ai, dan sal jy weet. 'n Miskraam vat so baie van die daaropvolgende vreugdes weg van 'n swangerskap. Maar..hierdie keer voel ek anders. Ek WEET net hierdie ene'tjie is hier om te bly. Ha ha! Snaaks jy vra. Ons wou nog altyd 4 kinders gehad het en ons hoop eintlik nou heimlik dat hierdie sommer nr. 3 en nr. 4 in EEN GO sal wees. Ek weet dat ek van biede eierstokke ovuleer het op die Femara hierdie maand, so tegnies is daar seker 'n kans. DH gaan ook niks knip nie en ek gaan ook nie steriliseer nie. Ons sal graag vir nog ene'tjie wil probeer na nr 3 as dit enigsins vir ons sal moontlik wees. My ouderdom begin bietjie "hokaai" skree - maar ons gaan hard bid daaroor.
Hoe lyk jou suiker vandag?

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

10 years 4 months ago #272540 by Bytjie
More dames,

Dis so lekker om te sien dat julle darem nog almal hier lees as is julle nie meer aktief op die tread nie.

Zettie, jou stoute kabouter is oulik en groot. Ek sou nooit kon sê dat die mannetjie so haastig was om die wereld te groet nie.

Jooste jammer om van jou drie miskrame te hoor. Ek het ook drie gehad voor my seuntjie en toe weer een voor my huidige swangerskap. Dis niks lekker om daardeur te gaan nie, maar eks baie bly om te sien dat jy so opgewonde oor jou nuwe swangerskap is. Fokus nou lekker op jou boontjie en ek hoop die naweek vlieg verby sodat jy jou jongste beta kan kry.

Bea, Jooste en Tanya, dis darem lekker dat julle preggie maatjies is.

Ek moet elke dag my suiker toets, want die mannetjie het al op 29 weke amper 2kg geweeg :S , sover lyk dit nog redelik goed en is dr tevrede met my daaglikse uitslae.

Julle wat nou al besig is met jul tweede/derde swangerskappe, is dit die laaste pienk voetjies vir julle. En watse voorbehoed gaan julle na die swangerskappe gebruik. ML weier om vir 'n snip te gaan en ek weier om myself te steriliseer of voorbehoed te gebruik. So ek weet nie wat om te doen nie.

Lekker naweek vir julle almal.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

10 years 4 months ago #272537 by TanyaS
Dan is ek baie bly vir julle dat dit so goed gan hierdie keer. Sal bid alles werk goed uit vir julle.

Ek het op 8 weke begin bloei, ek het opgestaan by tafel in die kantoor om n boek te kry en toe stroom dit uit, voor almal, was nogal blind. gelukkig kon die gynae vir my progesteroon voorskryf en toe kom ons haar nog red. Dis ook ek so bang is.

Dis nog so lank voor my eerste afspraak, die 22ste, wil net he die tyd moet vinnig verby gan