× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Dames wat al lank hierdie paadjie stap

10 years 3 months ago #272718 by Bea
Bytjie, die mannetjie is te oulik - mens wil net daai ou gesiggie opvreet!! Ai man, sterkte met die bouery, wat 'n frustrasie bly dit nie altyd nie! Ek hoop hulle is teen die tyd uit jou huis en dat jy lekker rustig kan begin kleertjies was. Ek hou styf duim vas dat jy nie volgende week al opgeneem word nie - sterkte xxxx

Jooste, waar is jy? Is als ok??

Tanya, wanneer gaan jy weer vir 'n sonar?

AFM: Voel nogal bietjie angstig omdat ek nie weer hierdie week vir 'n sonar is nie. Darem nog net vier dae tot Maandag se sonar... 10 weke.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 years 3 months ago #272710 by Bytjie
Ek sien die foto van my ou klein/groot vetgatjie het darem gelaai. Dis in Januarie geneem dink. Gaan nog een probeer wat in Mei gevat is.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

10 years 3 months ago #272709 by Bytjie
More julle, hoe gaan dit met almal.

Tanya, hoe was die eerste scan? Ek dink by 'n dopler meet hulle die bloedtoevoer tussen ma en baba deur die naelstring en na die brein en so aan, ook nie heeltemal seker nie. Jong die suiker is maar so op en af. As ek soggens te laat eet dan is dit te laag en eet ek net 'n koekie of iets dan is dit sommer 7/8. Ek sal maar Maandag hoor wat die dr's sê.

Bea, dis darem wonderlik om al die vordering op die sonar te sien ne. So bly al verloop nog baie goed met jou swangerskap.
Ek was op cyclogest 2 maal 'n dag tot week 11, my dr het gesê die plasenta vat so van week 11 oor. En aan die einde van my elfde week het ek seker so vir 3 dae dit net een keer per dag gebruik en daarna was ek heeltemal klaar daarmee.

Ek is so bed#$%$^ vir die kontrakteurs. Net die kombuis word oorgedoen - verf, teels en kaste maar die f@#$$#% wat die verf werk doen is nou al amper 2 weke besig. Ek is so bang om nou al die baba se kleertjies te was want die verdompde stof is oral.....Hulle het beloof hulle sal vandag 11uur se kant heeltemal klaar wees. So hopelik kan ek dit more doen. Eks net bietjie bekommerd die dr laat my volgende week opneem en eks glad nie nou al voorberei vir hospitalisasie nie :ohmy:

Laat dit goed gaan met julle almal.

Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
Attachments:

10 years 3 months ago - 10 years 3 months ago #272653 by Bea
Hi julle, 'skies ek is ook so stil. Ek het 1 Junie met 'n nuwe werk begin (vryskut van die huis af) - so dinge gaan nogals dol - als gebeur natuurlik gelyk, maar ek kla glad nie! Ek wag natuurlik vir 12 weke voor ek my nuwe werkgewers inlig ek is swanger. Ek het nie 'n kontrak met enige een nie, so ek hoop maar vir die beste. Maar ons vat dit soos dit kom.

Ek was verlede week vir my tweede sonar op 8w3d - babatjie groei baie mooi vinnig en als is nog 100%. Ek begin darem nou al rustiger voel. Ons gaan nie weer hierdie week dokter toe nie, maar volgende Maandag - dan is ek 10 weke. Dit is ook die laaste sonar by my FS - gaan nogal hartseer wees om totsiens te sê. Dan gaan ek op 12 weke vir die genetiese sonar en dopler ens by die sonoloog - en dan is dit ek en my nuwe ginekoloog vir die res van die swangerskap. My FS gaan die nuwe ginekoloog vir my reël, so als voel nogal nuut. Hy sê dit is net beter om Panorama toe te gaan eerder as Durbanville omdat laasgenoemde nie 'n neonatal-eenheid het nie. Ons is ook bang die babatjie kom bietjie vroeg oor Kersfees of Nuwejaar en dan wil mens graag hê daar moet genoeg dokters aan diens wees wat wel die geval by Panorama sal wees.

'skies, dis nou 'n mondvol oor my!

Bytjie, ek kan nie glo die tyd het al so aangestap nie - die einde is nou so naby!! Ek hou duimvas dat als ok sal gaan met jou dopler scan en jou suiker en dat babatjie nog so bietjie sal klou. Hoe voel jy?

Tanya, so jou groot dag is Woensdag? Nog net twee slapies! Ek vertrou alles sal goed gaan xxxxx

Jooste, hoe gaan dit met jou - wanneer is jou eerste sonar? Seker ook enige dag nou?

Oor die progesteroon - ek is op Crinone. My FS sê ek moet nou klaar maak op 9 weke - ek gebruik twee 'n dag. Toe sê ek ek is skrikkerig om op te hou, toe sê hy ek kan maar aangaan tot op 10 weke, maar ek moet myself speen hierdie week - van vandag af net een 'n dag gebruik. Wanneer hou julle op met progesteroon?

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

10 years 3 months ago #272648 by TanyaS
Bytjie

Bly dit gan goed met jou suiker, wat doen hulle met n doppler scan? Sterkte met die bouery, hoop hulle maak sommer gou gou klaar

Bea hoe gan dit?

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

10 years 3 months ago #272647 by Bytjie
Hallo dames, jammer eks so bietjie stil. Is besig met bouery by die huis en dinge is maar bietjie deurmekaar.

Jooste en Tanya, ek sien jul betas verdubbel mooi. so bly vir julle.

Bea, hoe gaan dit met jou swangerskap?

My suiker was 1 keer 10 (maar ek het daai dag baie verkeerd ge-eet). Dr was nie daaroor bekommerd nie. Ek was Vrydag weer by dr en volgens hom weeg baba al 2.8kg op 32 weke en hy se dis bietjie baie so ek moet nou oor 'n week vir doppler scan gaan.

Hoop julle almal se pensies groei mooi. En as julle nie iets van my hoor nie dan het ek nie toegang tot die internet, dit lol bietjie om van my foon af te post. En hopelik is die veranderinge by die huis binne die volgende twee weke klaar.

Lekker week vir julle almal.

10 years 3 months ago #272572 by joo~ste
Bytjie
Ai jong - in 'n ideale wereld sou ons graag 4 kinders beter wou spasieer. So 2 - 3jaar uit mekaar. Maar, ek het te lank gewag voordat ek probeer swanger word het en toe probeer-sukkel ons vir meer as 3 jaar om baba#1 te he. So, nou is my ouderdom ook 'n faktor. Ek word ook 40jr in Mrt - so wil graag nie langer wag nie. Ek dink my DH gaan waarskynlik halt roep na hierdie asjas se koms. Hy het nog die heeltyd saamgesels oor 4 kinders, maar gedurende die laaste 3 miskrame, het hy ook besef dat dit dalk nie gaan gebeur nie.

Ek hoop regtig jou papsmeer is hierdie keer normaal.
Jou suiker hou ten minste darem nog mooi -

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment: