× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Dames wat al lank hierdie paadjie stap

10 years 2 months ago - 10 years 2 months ago #273319 by klippie
Jooste, ek is so jammer oor jou miskraam :-( Baie sterkte xxx

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 years 2 months ago #273168 by TanyaS
More almal,

Hoop dit gan goed?

Bytjie hoe gan dit nou met jou? Sien jy die dr hierdie week?

10 years 2 months ago #273103 by joo~ste
Bea
(dink baie aan jou)

Stella
Hey daar!!! Kyk nou net hoe groot is jou span al???
Dankie vir jou goeie wense - ons begin met elke week wat verby gaan veiliger voel. Na my laaste scan op 8 weke, voel ek sommer baie verlig.

As hierdie eerste trimester net verby wil kom.....dan sal ek regtig meer ontspanne wees -

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

10 years 2 months ago #273010 by Bea
Twinkle en Stella, dis lekker om julle hier raak te loop. Baie geluk met julle pragtige kinders.

Bytjie sterkte vir die laaste stretch, dis nou min dae! Hoop die ongemak is nie te erg nie.

AFM: Ek het 'n langerige post in Engels gedoen op die Jan/Feb 2017 groep. Die sonar was wonderlik - om al die details in die hartjies en die brein en alles te sien - ongelooflik eintlik. Als het goed begin met Baba A - als perfek en geen risiko's nie. Baba B het toe ongelukkig wel risiko's - vloeistof agter nekkie bogemiddeld en hartkloppie baie effens onreelmatig. Maar omdat hulle 'n identiese tweeling is, beteken dit wat die een het, het die ander. So dis nou een van drie scenarios:
OF dis Down-sindoom (1 uit 8 kans - hoewel Baba A s'n 1 uit oor die 1400 is, maar ons moet met die worst case scenario gaan)
OF dis TTTS - twin to twin transfer syndrome - waar Baba B te min van die plasenta kry, want sy naelstring sit net aan die kant, terwyl Baba A s'n in die middel is. Ons kan laser op 16 weke, maar die risiko is dat ons een of albei babas kan verloor.
OF die dokter sê dit kan net niks wees nie en ons gaan nou op Stemdag terug vir nog 'n sonar.

Dis maar 'n deurmekaar tyd vir ons. Ons het besluit om nog nie vir ons 6 jarige dogtertjie te sê nie, ons gaan nou maar drie weke wag - hoewel dit begin moeilik raak om my maag weg te steek. Ons het nou wel vanoggend die duur Harmony-bloedtoets gedoen wat 99,5% akkuraat vir Downs toets en ons sal die uitslae oor 10 dae kry.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

10 years 2 months ago #272998 by Twinkle
Sjoe Stella - lekker om van jou ook hier te sien . So lby dit gaan goed. EN ookal weer n jaar oud... Jou verassing baba :-) .

Re die voorbehoed ek het die marena laat in sit ( hoe ookal jy dit spel) en nog nie ongelukkig daaroor nie. Het nog so nou en dan my siklus of net spotting. ML gaan ook nie laat snip nie en dr gese my keuse of terug op die pil of merena) hy is nie mal oor die implant nie.

Weet baie drs sit dit sommer in direk na die keiser voor hy toe maak.

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

10 years 2 months ago #272997 by StellaK
ek was nou maande laas op Moomie, het nou als hier opgevang en is skoon in trane oor al die goeie nuus.
julle is nog almal elke dag in my gedagtes en gebede

Bea, al wat ek kan se in wow. dit was omtrent 'n lang pad vir jou, en nou is dai 2 lyfies goed aan die broei. mag jy so 'n geseende swangerskap he.

Zetti, dai mannetjie is te pragtig vir woorde. sjoe, maar hy was darem klein. my klein kabouter het vir my so klein gevoel en hy was dubbel dai gewig.

Jooste, sooo bly oor jou sticky bean. glo jy sal ook 'n geseende swangerskap he.

Bytjie, sommer een van die dae is dai lyfie hier. jou klein rakker is net te cute vir woorde.
bid so hard saam dat babatjie mooi sal binne bly en dai suiker nie hand uit ruk nie.
dink jy't iets gevra oor voorbehoed. ons gebruik tans net kondome. my man hou niks daarvan nie, maar dit is sy keuse. ek was op Microval vir 'n ruk, maar ek bloei konstand as ek dit drink, en dit het my naderhand siek gemaak, toe sy hy ek moet eers los en net herstel. ek borsvoed, so ek kan geen ander pil drink nie. en ek is te bang vir 'n implant

AFM, my kleine verrassing baba word 1 in Augustus. ek kan nie glo 'n jaar is al om nie. hy is so 'n liefie kind
ons sal nog 'n baba wil he, eintlik nog 2. maar ek het gladnie swangerskap geniet nie. so ek sal nog 1 swangerskap doen, maar nie nog 2 nie. so ek wens dat die volgende 1 'n 2ling is. daar is baie 2linge in my familie, so daar is wel 'n kans. ons sal ook net bietjie wag dat kleinman so 18 maande is. 2 onder 2 was nogal in groot uitdaging, so sal net nog bietjie wag voor 'n nog enetjie aanpak. 'n volgende een gaan ek ook net in geloof, gaan ook nie juis my siklus dophou nie, so sal net sien of dit vir ons so beplan is

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

10 years 3 months ago #272980 by Moomie Admin
Hi julle, ek loer gou hier in. Moomie het nou 'n "app" op Android en Apple. Dit werk soveel makliker vanaf jou foon nou. Gaan kyk gerus! Lekker dag!

Sent from my iPhone using Moomie Forum
The following user(s) said Thank You: joo~ste