Hallo dames! Jammer julle, dit gaan bietjie woes by die werk, so jammer as ek geen personals doen nie

Maar ek lees ELKE LIEWE een van julle posts
Net twee vragies gou-gou asb: #1 Ek wil einde Feb / begin Maart IVF doen, maar my "timing" moet reg wees met die werk en als. AF moes vandag begin, maar ek het Sondag Cyclogest (yuk) begin gebruik (2 per dag). Dink julle dit sal AF weghou? Ek wil dit net vir nog 5 dae gebruik, dan sal my "timing" reg wees vir die IVF. As my siklus enige tyd van Maandag af begin, sal my IVF siklus mooi uitwerk
Bea - die vragie (2) is vir jou, want ons gaan na dieselfde kliniek. Dr het gesê scan is op dag 2 of dag 3, nes ons verkies. Ek dink dag 3 sal my beter pas (moet vliegkaartjies reël ens). Nou wil ek net weet hoe werk die logistics daar. Is die afsprake ALTYD vroegoggend? Is hulle op tyd (bv as my afpraak 07h00 is, sal ek 07h30 klaar wees? of wag mens langer). Wat gebeur as AF op 'n Saterdag of Sondag opdaag - hoe maak mens 'n afspraak om hulle te laat weet jy kom in vir die CD3 scan? O ja, ek beplan om in die Citilodge in Pinelands te bly - is dit naby genoeg aan die kliniek, hoeveel minute se ry omtrent? Jammer vir al die vrae, maar ek wil begin beplan