× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Dames wat al lank hierdie paadjie stap

12 years 2 months ago #250235 by Twinkle
Hello ALMAL

Lagogies ek hou dop vir jou terugvoering re die scan... BAIE sterkte met hierdie siklus

Zarah hoop dit gaan goed

Bea ... baie waar mens moet nooit moed op gee nie....

Klippie, Zettie (as jy lees) Betti, Maretha hoop dit gaan goed met almal.... dit is vir my heerlik dat julle terug is ...

AFM ek dink ek is op CD6 vandag soos vroeer genoem geen meds nie maar ons hoop en bid steeds vir wonderwerkies ... Met julle wat almal terug is was ek baie lus en drink my fertomid wat ek het (3 maande se voorraad) maar ja toe is ek gister reeds dag 5 en dink ek het altyd op cd3 of 4 begin drink wie weet dalk vlg maand maar hiehie julle ek was nog altyd so bang vir n winters baba (sommer simpl) dink as ek nou daai fertomid drink dan is dit so murphy werk mos heel anders :lol: :lol: :blush: (moet se nou is enige seisoen baba welkom) Dalk drink ek vlg maand weer my fertomid ( maar geen scans bloed ens nie) sommer net die pille drink .... sal julle wel update....

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 2 months ago #250231 by Zarah
More almal

Lagogies! Kom post so gou as jy kan asb!
Bid vir mooi vet gesonde follies!

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

12 years 2 months ago #250228 by Maretha5
Lagogies - dink aan jou met more se scan! Hoop Daar is sommer Baie goeie follies! Laat weet hoe dit gegaan het!

Lekker aand almal!

Me: 34

Jan 2013- Laparoscopy infection flues trapped
May 2013 - Laparoscopy tubes damaged
Jun 2013 - Laparoscopy to remove tubes but FS could save it, bad condition
Sep 2013 - IUI Menopur, Failed
Nov 2013- IVF Menopur, BFP - M/C 5 weeks
Feb/Mar 2014 - gonalF, failed
Apr 2014 - taking break
May 2014 - Laparoscopy
June 2014 - Oct 2014 - Trying naturally (small chance) before another IVF (if needed)

12 years 2 months ago #250196 by Lagogies
Bea lekker om v jou te hoor!

Lekker week almal!

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

12 years 2 months ago - 12 years 2 months ago #250190 by Bea
Haai julle, jip, ek is ook nog hier! Lekker om van almal te hoor.

Twinkle, ek kan nog steeds nie glo hoe gevoelloos/ignorant mense kan wees nie - daar is nooit 'n te groot gap tussen twee kinders nie, regtig waar... my ouma het nege kinders gehad - die oudste en jongste verskil twintig jaar - en vandag as volwassenes is hulle almal baie close, maak nie saak hoe groot die ouderdomsverskil nie.

Lagogies, hoop dat daar mooi en baie follies is.

Klippie, voor jy jou oë uitvee is dit Desember - nou net afdraende van hier af. Gaan jy terug V P toe in die Kaap?

Betti, sterkte tot dan - ek hou duimvas.

Andie, dit is wonderlike nuus en ek is soooo bly vir julle - so lank daar hoop is! x

Zarah, hoe gaan dit met jou broer se klein prinsessie?

Maretha, ja ek het al drie keer assisted hatching laat doen. Hulle doen dit gewoonlik vir ouer vroue omdat hulle glo die wand/dop van die eier is harder as jy ouer is. Of hulle doen dit ook met frozen transfers omdat die vries ook die dop harder maak. In my geval het hulle dit gedoen omdat ek al soveel mislukkings gehad het. Dit word gewoonlik op dag drie na aspirasie gedoen, maar volgende keer sal ons wag tot op dag vyf om te kyk of my embrios oorleef tot dag vyf.

AFM: Ek sien die FS hierdie week vir 'n opvolg chat. Ek weet eintlik nie wat om vir julle te sê nie - ek het nou al ses mislukte IVF's agter die rug. So wanneer gee 'n mens op? Wanneer is genoeg genoeg? Die laaste siklus het baie goed gegaan met ses eiertjies en drie embrios - almal graad vier. En omdat ons reeds 'n dogtertjie het, kan ons (en die fs) nie verstaan waarom ek nie weer swanger raak nie - ons het al alles gedoen: laps, histeroskopies, ens. Maar ons is nog nie reg om op te gee nie, en my man voel ons moet ten minste nog een keer probeer. Ekself is onseker oor wanneer ons moet opgee: elke keer as ons "daar" kom, kan ek net nie opgee nie. Ek het die naweek iets bemoedigend in Leef-tydskrif gelees: "Pyn is tydelik, maar om op te gee is vir ewig." - Lance Armstrong

So vir hierdie oomblik, is dit waaraan ek vasklou.

So huidige PVA:
DHEA - drie 'n dag om te help met follies
Scratch op CD2 om nuwe DNA te laat groei
Soft stimm: beste uitwerking vir my
Assisted hatching...
Ek is ook op die Banting (Tim Noakes)-diet en doen nou Pilates.

Lekker week almal! x

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:
The following user(s) said Thank You: Betti

12 years 2 months ago #250173 by Twinkle
Sjoe dis heerlik om al die "ou" gesiggies ook weer terug te he.. sal lekker wees om net n hallo ek lewe nog van Bea Zettie ens ook te kry...

Lagogies baie sterkte met jou siklus ...

Ek is tans op CD2 .... my siklus is nou baie korter maar nie seker of ek ov of nie het nie meer die LANGGG siklusse nie enige iets tussen 32-34 dae nou. Klippie indien daar n BFP van self kom sal ons bitter bly en dankbaar wees is maar net vir nou eers klaar met die meds... Dalk volgende jaar praat ons weer... Was sommer vies nou die dag vir n vriendin wat vir my kom staan en se "jy weet dit is nou reeds te laat vir #2... " Raak nie sommer vies as iemand iets se of swanger is nie is tog te bly as iemand n BFP kry want voel elke liewe dame wat mamma wil wees verdien om swanger te wees.... Any way hoekom sal dit dan nou te laat wees vir #2 ... Ouderdom is aan ons kant ... en of daar nou n 3,4,5 selfs 6 jaar verskil is tussen 2 kids is dit mos nooit te laat nie ... Wel sy weet nog absoluut van ons pogings en behandeling om swanger te raak nie op die stadium voel ek ook nie baie lus om vir haar te se nie... Ons praat al baie makliker daaroor en se sommer vir die mense wat nou vra ek was op behandeling onsuskesvol en nou is ons HEEL TE MAL Klaar en gaan ons net 1 he... Dit is maar net om die verdere vrae te vermy... Het 6 vriendinne wat binne die volgende maand moet kraam... dis vrek baie julle maar het net met 3 van hulle baie gereelde kontak maar sien vreeslik uit na daai babas dan kan ek weer popspeel.... :-)

Julle ek gaan weer kom inloer vroeg volgende week sommer weer lus vir saam praat....

Geniet julle naweek en bly warm...

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

12 years 2 months ago #250168 by Lagogies
Dankie almal v die ondersteuning :heart:

My scan is dag 9. Vlge Woendag 23ste. Dan sal on weet hoeveel follies ons het en wat ons gaan doen. Ek stim lekker vinnig en on trigger gewoonlik dag 9/10/11 en doen iui / ivf 11/12/13

My dr trigger in oggend v iui en dan word die iui in middag gedoen.

Die ivf trigger ons 6 uur saans en doen dan egg retrieval net voor 6 in die oggend. My terugplasing is gewoonlik op dag 2 omdat ek min eiertjies en gevolglik min embrios het.

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.