More almal
Hoe gaan dit vanmore? Vrydag die 13de...maar ek spreek GOOD LUCK EN TONNE BLESSINGS oor julle almal uit
Snoekie...jammer oor BFN...die pad raak met tye vir almal te erg, maar weet net, jy gaan eendag terugkyk en sien dalk was hierdie nie die regte tyd nie...maar sterkte en bederf jouself al is dit met ietsie kleins!
Jooste

Wat wed ek jou daardie "infeksie" is dalk 'n BFP?? Drink jy darem meds wat veilig is vir ingeval jy swanger is? Baie keer kry mens so tipe UTI..en dan is mens swanger....

Het met my gebeur en toe is ek swanger met die tweeling...so hou moed dame !!!
Hopeful...baaaaie geluk dat julle goedgekeur is...gaan geniet nou jou man en weet julle baba is oppad!!!
Ok...so ek het mos hierdie Self-leadership Training gedoen van Februarie af...en gister het ons klaargemaak

Baie hartseer, want dit was 'n AMAZING kursus gewees. Met die vorige twee sessies het twee van die dames gevra hulle wil so graag swanger word...en raai wat...Woensdag toe vertel altwee hulle is swanger !!!! Ek het ook gese ek wil swanger word....en gister toe ons geskenkies uitruil, moes elkeen vir iemand 'n blessing uitspreek...en toe is my blessing dat daar lewe sal groei in my

En raai wat was my geskenkie....'n fotoraam (simbolies want ek is mal oor fotos en fotos neem)...maar in die middel van die raam is 'n baba....en om die baba is 'n "sash" wat se "Happy New Year"....mmmmm.....You see where I'm going with this??? Die fasiliteerder se toe daai is 'n baie groot betekenis...EN EK HET DIT VIR MY GEVAT....ek glo regtig ek gaan 'n Nuwejaarsbaba he
Ok...so dit was nou 'n mondvol...maar dit borrel net in my !!!!
Lekker daggie verder vir almal....