× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 5 months ago #222645 by Hopeful
More Almal,

Snoekie, ek is regig jammer oor die BFN, ek weet hoe jy voel elke maand het vir my ook net erger en erger geraak. Ek dink aan jou en jy is altyd in my gebede!!!!

Ek voel ook ons moet nou lekker positief raak en daar is sommer 3 BFP in Mei maand. Positive thinking!!! ons moet nou begin ons self swanger dink hahahaha :P maar erinstig elke een van julle is in my gedagtis en gebede!!

Zettie, voorspoed met die 2WW speel nou net lekker pop met skoon sus se ou boneltjie jou is somer nou nou om die draai :)

AFM: vanogend was ons laaste afspraak en is dit nie n verligting nie. Elke een was nogals stressvol al het hulle goed gegaan mens bevraagteken jou self altyd 100 keer na die teid en wonder of wat jy gese het nie dalk verkeerd opgeneem sal word nie....... maar vanogend is great ge wees wand sy het ons laat weet dat ons OFICIALLY goed gekuer is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :woohoo: :laugh: :rock: ons was darem seker dit sou okay wees maar daar is altyd daai vrees in jou van wat as maar ja ons is nou goedgekuer en nou is dit net vir lang wag. Ek moet eers 25 wees voor ons mag aan neem ( dis wat die wet vireis ) en dit gaan in Julie wees so van daar af is alles A-OK en kan daai oproep enige dag wees FXFXFXFX
Ons vlieg more aand so ons is baie exicted en sien uit daar na om net weer bietjie bymekaar te wees sonnder all die stressse van baba's en werk en al daai goed nie. Ek dink ek gaan weer van voor af my man vind :)
Ek sal more nog kom post en dan is ek eers weer die 27ste hier maar aseblief weet dat my hartjie bly hier by elkeen van julle en julle sal bly in my gebede!!!!!

Lekker daggie almal :)

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 5 months ago #222642 by zettie
Hallo julle

Lynkie, Jooste en Snoekie jammer oor julle slegte nuus Mei is defnetief dan julle maand.

Hopeful sterkte vir jou laaste afspraak en hopenlik wag julle nie telank vir julle bondeltjie liefde nie.

AFM: Aan my kant gaan ek maar aan nie seker of ek 7dpo of 8dpo of 9dpo is nie maar sal maar net moet wag met die toets.
Verder is ek so broeis ek kan iets oorkom skoonsussie mos baba gehad hy is die pragtigste dingetjie ooit kan hom opvreet hy is more `n volle 2 weekies oud.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 5 months ago #222641 by joo~ste
More almal!
Ek het saam met 'n kollega van my ontbyt gaan eet en alhoewel sy niks weet van ons TTC pogings nie...en veral nie van my misrabele IVF-mislukking-verander-na-IUI-uterus-infektiewe siklus nie en alhoewel ek ook nie met haar daaroor gesels het nie...was dit net goed om na iemand anders te sit en luister en te hoor hoe sy ook maar dinge het wat haar kwel en pla en op 'n ander vlak het ek bietjie perspektief gekry.

So.....ek is gereed dat AF opdaag volgende week...en dan gaan ons 'n ruskansie vat vir een siklus en dan sal ons in Mei IVF weer probeer. Die feit dat alles so skeef geloop het, is dalk 'n teken dat dit net nie hierdie maand bedoel was nie. Ek het darem wel gister gedink - God kan maar net vir my 'n BFN gegee het met die IUI, en my die uterus infeksie gespaar het. Vrekked...dis goor. Dit voel of ek 'n LAP gehad het. Is opgeblaas en uterus is seer met aanraking. Darem al baie beter vandag. So...ek neem aan die meds werk.

Lynkie:
Dink net so baie aan jou! Soos dinge nou vir ons 2 lyk...gaan ons altwee ons IVF's so met 'n week of wat uitmekaar begin. Ek vermoed myne sal seker so rondom 10 - 12 Mei wees wat ons weer kan begin. Dalk is ons 2 dan sommer SAAM-SAAM gelukkig en kry ons BFP's!

Strikkie:
Ek is regtig bly dat jy nou 'n POA het. As daar nou iemand is wat ook al 'n lang pad gestap het, is dit jy! Sal dit nou nie snaaks wees as jy swanger word voordat jy die gynie gaan sien nie!!!!??? :woohoo:

Snoeks:
Ag nee! Klink vir my of jy ook maar redelik in sak en as hierdie maand is. Is so jammer vir jou! So.....ek gaan maand uitsit, Lynkie is op BCP, en jy moet ook gedwonge maand uitsit....maar dan is ons mos DRIE wat in Mei maand ons BFP sal kry!!

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 5 months ago #222617 by Lynkie
Jooste, hoe voel jy vandag? Dink so baie aan jou. FX

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 5 months ago #222616 by Lynkie
Môre julle,

Snoekie, so jammer oor BFN - het nie woorde nie... :( Sterkte.

Hopeful, baie sterkte met vandag se afspraak, dis nou nie meer lank nie. :)

Strikkie :woohoo: vir afspraak
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Strikkie, Jooste ek moet Femodene ED se 21 klein wit pilletjies drink dan sal AF opdaag en hopelik is die cysts weg... dan kan ons met die volgende IVF begin. Dit lyk na vroeg in Mei maand so by die 2de of 3rde..

Lekker dag verder. :)

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 5 months ago #222613 by Snoekie
Goeie Naand Dames,
Jammer ek was MIA vir die laaste ruk, maar ek het die lang pad terug gevat kaap toe om trou koek te kom doen vir die naweek, Ek is gladnie opgewonde oor die koek nie, hou nie self van haar keuses in kleur en tema nie, is bietjie te besig na my sin, maar soos hulle se, ek is net dier om opdragte uit te voer, Die bruid is die bruid. Sal foto's kom post as dit klaar is.

Okay,
Lynkie,
ek is jammer dat die FS en daai sist jou siklus geboikot het.
Ek hoop dit klaar gou op en dat jy kan aangaan met jou IVF! Sterkte.

Jooste,
Ek is gereelde deurloper van blaasinfeksies en sulke dinge, Maar nou van alle tye!!! Ek dink so baie aan jou. Maar dink net hoe lekker gaan ons almal lag as jy die siklus jou BFP kry.

Strikkie,
Bly jy kon afspraak kry by FS. En wie weet miskien gaan besoek jy hom net om te hoor jy is reeds swanger! :P

Hopeful,
Sterkte met jou afspraak more! Weet sommer dit gaan goed gaan en dat julle dan sommer gou julle baba'tjie sal he in julle arms!
OOOOH en Vroumens Jy beter jou vakansie sommer baie geniet. Hou jou man styf vas, kyk diep in sy oe en raak sommer van voor af verlief!

AFM in my siklus,
Ek was toe vir bloods Gister. En aangesien ek dit nie toe al van die toppe af geskree het en kom post het nie is ek seker almal kan raai dit was BFN. Vanoggend het die feeks gepitch, :swear: So het vanoggend baie broos en ongelukkig gevoel.
Elke maand raak net moeiliker en seerder. En die maand was net te veel. Die was ons laaste kans vir 2012 baba. Ek voel ekstra mismoedig die maand. Ek het ook nie nou die geld om op nog 'n siklus Femara te gaan nie, want ons moet die maand ons huur in Pta en ons huur/verband in Wellington betaal! Ons het net mooi niks ekstra cash nie. So ek het gesit en tjank daaroor ook, want dit beteken ek is waarskynlik die siklus ook uit. DH se hy dink ons moet dalk 'n breek vat en net weer onself regroup. Maar ek weet nie meer nie. Ek is net so fedup met failure!
Elk geval laat ek julle nou nie heel aand ophou met my gesanik nie.

Lekker aandjie en sterkte vir julle almal!

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

14 years 5 months ago #222607 by joo~ste

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment: