More girls,vaoggend is ek vroeg vroeg al op,die skole begin mos vandag en sussa gaan ook vandag weer kleuterskool toe. So dis kosblik maak,en almal betyds klaar kry en dan gaan ekke ook werk. Aan die een kant bly die skole begin,sy vreeslik uitgesien om weer te gaan en die ander kant is dit weer so gejaag in die oggende.
Twee grotes ok,maar met de nys kan jy nie regtig vooruit beplan nie....
dis maar die ma se werk om die baba groot te kry,my man help wel hier en daar met 'n wind of doek,maar 90% maak jy hulle groot. Gelukkig help my man baie met die ouer twee en gee baie aandag aan hulle.
De Nys het gister vir die eerste keer bottel gedrink met borsmelk in-'n volle 120ml,en hy het glad nie gesukkel nie,dadelik die bottel gevat(avent) en daarna weer bors ook gedrink.
Nou kan hy ook so bietjie by sy ouma bly vir rukke.....en ek kan iewers seker heen gaan sonder hom
Mommy jou magie is verskriklik klein vir 35 weke,gan 'n klein babatjie wees daai. Gedink my maag was klein,maar joune is vrek klein.
wou net gou inloer voor ek dalk nie weer tyd kry nie. Nou ja julle is gegroet en hoop julle almal het heerlike daggie.