× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 11 months ago #209849 by zettie
Goeiemore julle,

Update Accupunture:

Was glad nie seer nie naald op elke voet en een langs my knie en dan vier naalde op my maag area.

Ek moet Saterdag weer gaan en dan gaan hy dit weer ander plekke insit en ook vir my kruie gee om tedrink.

Is nogal interresant.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 11 months ago #209842 by joo~ste
Klippie
Ek hoop vir 7 follies van 18 - 20 mm!!! Jy moet ons kom update, hoor!!!! :woohoo:

Feetjie
Sjoe...al 6 IUI's!? Ja...my FS doen wel nog IUI's in sy praktyk, maar hy beveel dit nie aan nie en doen dit net op aandrang van pasiente. Hy se dat hy dit nog sal aanbeveel as die man impotent is...of as daar anti-teen liggame is en die sperms dus verwerp word deur die CM. Maar, andersins beveel hy aan dat mense eerder spaar vir IVF en dit doen. Volgens hom is wereldwye stats vir IUI tussen 7 - 12% sukses en IVF is 40% sukses. Ons het toe saam met hom besluit om Feb IVF te doen, maar hy't gese dat hy vir ons 'n IUI sal doen as ons regtig wil. Op die ander forum waar ek ook gesels is daar nou 2 nuweling-vroue wat saampraat en hulle altwee gaan nou vir IUI die maand. Ek en my DH het besluit dat ons dit as 'n teken sal sien. As minstens een van hulle swanger word met hulle eerste probeerslag IUI...dan sal ons ene'tjie probeer voor ons IVF van Febr. So....sal maar sien wat gebeur!

Cornel: Sorry oor AF....(ek het heimlik gehoop!)

Lynkie: Laat weet wat se jou gynie.

AFM:
Het my 2de Femara vanoggend gedrink.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 11 months ago #209834 by Lynkie
Hallo julle

Was gister besig, vergaderings en begrotings moet in...sal later kom opvang. Sien vanoggend die gynie, ;) so sal maar hoor wat is die PVA vir hierdie maand.

Sterkte aan almal wat besig is met verskillende meds, hoop die newe effekte is nie te erg nie.

Lekker dag :)

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 11 months ago #209833 by Cornel
Goeie more dames.

Jinne hierdie BB maak my nou vies.....maar hulle moet seker een of ander tyd bietjie UPDATE OF UPGRADE..............Wat is regtig die probleem.......?

Wel AF het toe gister middag in volle glorie gekom.........

Die van julle wat aan Dante Voster se groepie behoort.........sy boetietjie is gistermiddag gebore........

Lekker dag vir almal

Gaan gou aantrek,sodat ek die gym kan gaan aan pak.........het nie vandag baie lus daarvoor nie!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

14 years 11 months ago #209820 by Feetjie
Baie dankie vir Gebedjie Liz - baie sterkte met jou ook :heart:

Jooste: Sjoe klippie het my nou skoon bang gepraat met daai 1ste jaar storie mmmmmm :evil: wag ek dink ek los nou maar eers vir jul tweetjies!! :-) nee gids joke net ek al die pad daar, seker als die moeite werd ne :tmi:

Jong dr het gese ivf koste hang ook maar af van meds en so aan. Hy se ek sal nie so baie medikasie nodig he nie so kyk na so R25 000!

Jip al 6 iui"S mmmmm nogal scary om te dink ek kon al ons ivf betaal het ne ;-)

Ekt nou die dag jou kommentaar van jou fs gelees, (as ek nou reg is) is dit hy wat gese het, hy doen nie meer sommer iui 's in sy praktyk nie mmmm laat mens wonder ne!

Ai ou Jooste, man ek glo als sal uitwerk soos dit moet. al is die paadjie glad nie maklik en lekker nie sal ons een dag weet hoekom dit beter was :-) baie baie sterkte vir jou!!! dink baie aan jou!!

Ag nee Hexy, maar ek stem, lente babbatjie BAIE beter :laugh: sterkte vir vlg maand!!! :heart:

Jip ek kan enige tyd vir jou faks (ekt vanmiddag gesoek en gekry in my (baie deurmekaar handsak) :-)

14 years 11 months ago #209784 by zettie
Ai Cisca gelukkig kan jy daremnou fokus op die nuwe maand en weet jy wat die plan van aksie is.

OOOOh julle my senuwees raak nou bietjie op vir die Accupunture 5 uur kom nou vinnig nader. :unsure:

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 11 months ago #209756 by Cisca
Hi Julle

Ja nee, net soos ek voorspel het. Die blerrie AF het nou my gynie afspraak van more ge-hi-jack!!!! :headbang:

Sy het haar vieslike kop uitgesteek vanoggend.!!!!

Maar die lig punt aan die donderwolk is ek kan nou weer Fertomid begin drink en die bal aan die rol sit :woohoo: :woohoo:

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment: