Ag nee klippie

my

baie seer vanaand vir jul!!
ek hou styf duim vas!!!!!!!!
Baie dankie Lynkie - ag nee vir sist

sterkte en hoop hy "verdwyn" sommer vinnig vinnig!!!
Jooste -

eerlik dink ek jy kan niks verloor (buiten nou natuurlik "geldjies")

so ek sou ook vir iui gaan. Probeer 1 keer en kyk!! net miskien het jy so R25000 ekstra om dalk eerder babakamer goedjies te kan koop!! nee ek dink nie jul kan fout maak nie! maar ek weet PRESIES wat jy se en hoe jy voel, WAT MOET MENS DOEN?? wanneer doen mens die regte ding en en en en!! eks sommer mal oor jou fs, hou van sy redenasies - nou vra ek hoekom het ek 4/5 iui's by 1 fs gedoen nadat hy geen fout met dh of met "ons" of met my kon kry nie, na dit als doen 2de fs eers lap. en toe daardie 1ste iui nie werk nie, toe se hy dadelik weet jy, ek kan nog iui doen as jy regtig egtig wil, maar mmmmm ek dink jy moet boodskap kry

!!

glo maar ons paadjie is maar seker vir ons voorberei,, die hele ivf was mos maar vir dh moeilike pil om te sluk,, maar ons spot nou al lekker oor 'snowflake 1,2 en 3" hehehe! so sal als hopenlik in einde uitwerk soos dit moet of moet ek se soos ons dit graag sal wil he. laat weet my asb van jul planne en as jul besluit het, STERKTE jooste!!
So hoop,glo,vertrou en bid ek dat dit ook vir elke liewe vroutjie hier op hierdie blad ook sal uitwerk soos hul ook droom dit moet wees!!
Cornel - ek weet hierdie bb maak my ook nou al crazy!!!!

wonder net wanneer dit nou gaan regkom