Hallo julle
Ek's baie bly om te hoor dat dit goed gaan met Strikkie. Strikkie as jy hier lees - baie sterkte ek dink aan jou...ek weet jou BFP is nie meer ver nie. Nou moet jy net rustig wees en gesond word.
Morgan klink my dit gaan baie beter met klein Carli. Die slaapsak klink na 'n lekker bargain, is dit 'n nuwe een?
Ruby, sterkte met die temp ding, hoop dit werk vir jou. Ek't bietjie gesukkel daarmee, want ek lei aan sinus en kry hooikoors en somtyds met my mond oop geslaap, word vroeër wakker in die oggend... en blykbaar beinvloed dit 'n mens se temps
AFM
Julle ek is so opgewonde

, FS se ontvangsdame het gister geskakel, daar was 'n kanselasie so ek het nou 'n vervroegde afspraak op 18 Oktober dit is dan so om en by CD3 of 4 afhangende van wanneer AF opdaag.
Maar ek het alreeds 'n afspraak by my gynie op 12 Oktober, CD25 om moontlik weer met Fertomid te begin. So ek het gedink dat ek voortgaan met gynie se behandeling en dan kan FS dalk net oorneem.
Klippie en die ander wat al by 'n FS was - my kommer is nou net dat ek gedurende AF die FS moet besoek??? Wat gebeur by 'n eerste afspraak?