Jooste, ja-nee, die IVF se spuite laat mens soos 'n gieter lyk
Zettie & Jooste, ek het met my 1ste IUI laas jaar dieselfde protokol gehad as wat Zettie nou het: Clomid (dag 3 tot 7) en menopur (dag 4,6,8), maar elke dag sonars (vanaf dag 8) en bloede (vanaf dag 5). DIs nie 'n baie nice protokol nie en ek sal dit nie sommer weer doen nie, juis omdat ek nou weet dat daar ander protokolle is wat dieselfde resultate gee. Maar dit elke dr se persoonlike voorkeur watter protokol hy wil doen.
Vir ons 2de IUI kan ek nie mooi onthou nie, maar ek dink ek was ek op Clomid lae dosis (dag 5-7) en gonal-f lae dosis (dag 4,6,8 ek dink). En scan en bloods op dag 12) en toe weer bloods op dag 14. Maar toe gaan my bloods haywire so dit was crap.
Met die IVF was ek op lae stimulasie - gonal-f en disprin (kan nie die naam omthou nie - "baba disprin") elke dag vanaf dag 2, cetrocide om te keer dat ek vroeg ovuleer vanaf dag 12, menopur op dag 13 en ovidrel op dag 14 vir ER op dag 16). Baie inspuitings, veral op die dae wat mens 2 keer moet spuit en daar was 1 dag wat ek 3 keer moet spuit. Maar dis okay, die eerste keer is erg en daarna raak dit beter! Moet sê ek verkies die spuit bo die pille, want die newe-effekte is nie so erg nie.