× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 2 days ago #207885 by sexy~hexy
More almal

Hoe gaan dit vanmore??? Hoe was julle naweek gewees?

Ons s'n was heel lekker...DH het nog Vrydagaand gewerk, Saterdag by my vriendin met die nuwe baba gaan kuier, by haar ma op die plot, en het ons nou lekker "sports" gehad...toe is daar 'n boomslang by die watertenk, en haar ma is nie van hier nie, sy het hom met die sambok gem**r tot hy le, toe steek my vriendin sy kop af met die graaf :ohmy: Het my dood gegril om 'n slang weer so naby te sien!!! DH het toe vir ons Saterdagaand en gister weer gebraai, so was 'n lekker gesins-naweek :)

Ankia...sterkte met die stretch & sweep....en hou ons op hoogte!!!

Morgan, jy moet fotos kom post van Carli se nuwe kamer :)

Anje, bly jy het jou bday geniet....jy moet weer 'n foto of twee van Lianey kom opsit!!

Cornel....daardie kwaliteit-tyd saam met DH verruil mens vir niks in die wereld nie...so geniet elke oomblik!

Linda, Lynkie, Cisca en Zettie...hoe gaan dit vanmore??? Het jy al geO Zettie???

Klippie, wanneer begin jou volgend rondte???

Wel, lekker daggie verder...gesels later weer :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 days ago #207884 by Goggatjies
goeie more, wel sy is nog nie hier nie. Gaan maar die midwife sien, en dan sal ons weet wat verder gebeur.
Sal julle laat weet nadat ek daar was
Lekker dag.

15 years 3 days ago #207881 by Morgan
Hi julle

Skuus ek was MIA DH was vir 9 dae in die kaap toe gaan kuier ek maar by my ma dat ek nie so alleen is nie. Carli was weer vreeslik bederf, haar hele kamer is oorgedoen, ALS is nou hello kitty van die gordyne tot die mat..... soos die kar wag nou die dag se... "geez this hello kitty is famous"

Wat het ek gemis??

Ankies.... sussie laat julle behoorlik wag, hoop sy kom voor daai stretch en sweep, het n ander vriendin wat so dag agter jou is wat ook nog wag. Baie sterkte dis nou rerig nie meer lank nie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anje sien so uit na daai naweek, ek het nou amper deurmekaar geraak met die datums, maar toe onthou ek okt het mos 5 naweke. Lainey is so mooi en word net elke dag mooier.

Sal more kom try opvang, wou net kom inloer om te sien of daar al nuus is van Ankies.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 3 days ago #207877 by Goggatjies
goeie middag. Ek het 'n lekker rustige naweek gehad. Nog niks verder het gebeur nie, wag maar.
Anje ek hoop jy is reg, anders kry ek 'n stretch en sweep more by die midwife - hulle verdin jou cervix vir jou - en ek sien nie uit daarna nie.
Lekker dag verder.

15 years 4 days ago #207868 by Lia
Naand dames,

Ankia, soos ek op fb gese het, ek raai klein A gaan laat Sondag aand, vroeg Maandag oggend opdaag. Sterkte !!! Daai ouch is darem net 'n sekonde van jou lewe (as dit eers verby is) :)

Hexy, ek het nie meer so baie tyd om te kom loer nie, maar het nou net jou pragtige happy b-day page gesien. Baie Baie Dankie !!!!! Dit was die eerste keer in 'n baie lang tyd wat ek op my B-Day gewerk het, dit was 'n lang boring dag, maar ons het darem lekker geparty verlede week en ons gaan die 14de weg ook vir die naweek saam 'n paar goeie vriende.

Skies mense, het nie tyd om op te vang nie, maar ek is seker as L Januarie dagmoeder / kleuterskool toe gaan, sal ek weer lekker opvang en wie weet, julle is dalk almal al swanger dan....ek hou styf duim vas !!

PS: Lianey kan nou lekker sit, moet nog net keer, sy tiep nog terug en kante toe as sy iets wil vat - soos 'n hond wat verby loop...lol.

Lekker aand mense !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 4 days ago #207858 by Cornel
Goeie more dames

Jammer ek was so mia.........as dh sy 3 aande van nagskof klaar gewerk het,is hy vir 3 dae by die huis.Dan is dit "ons" tyd........sit nie die rekenaar aan nie,wees net lui,kyk movie en soms stry ons as iets pla.........

Ek sal weer van maandag af,voltyds hier wees!

Lekker naweek!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

15 years 5 days ago #207843 by klippie
Jammer julle, vandag was net rof!

Ankies, ons wag geduldig saam met jou!

Strikkie, baie baie baie baie baie groot dink aan jou en jou ding. Sms maar, dan sal ek kom post!

Hexy, baie geluk trostse mamma! Nou kan hy sommer more vir julle braai by die huis! :-)

Iemand het gevra oor gynie pryse en fertility pryse. My gynie is R1000 per besoek en dit sluit 'n sonar in. Gelukkig betaal die medies alles. Ons BFN IVF was R26 000. Hierdie siklus gaan meer wees, want ek moet sterker stimuleer. Mens kan 'n HOP huis bou met daai geld - dis om van te huil. Dis ook ons laaste probleerslag, want ons geldjies is nou vir eers oppellalla.

Lynda, jy mag maar koek bak hoor!

Zettie, dis 'n lekker follie daai! Smeer maar vicks en laat waai :-)

Cisca, ekke en jy gaan maar so saam worstel met die moer-my-meds :-) Jy't gevra oor staminogro - DH het dit eers gedrink (gynie het voorgestel), maar toe beveel FS eerder sper-i-proof aan. (Dis goedkoper as stiminogro in elk geval). Soveel mense soveel opniies. Dit hang af wat julle probleem is - as dit male factor is, stel ek spermiproof voor, as Dh niks skort nie, sal staminogro nie skade doen nie.

Cornel - waas jy?

Julle moet 'n lekker naweek he, lekker braai!