× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 1 day ago #208058 by sexy~hexy
Welkom hier Ruby :)

Vertel ons bietjie meer van jouself....het jy al kids, probeer julle vir nr 1, werk jy?

Hoe lank is jou siklus gewoonlik?

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 day ago #208053 by CheriseF
Hi Dames,

Ek is relatief nuut op moomie.

Ek en my man probeer nou vir amper 4 maande, waarvan 2 maande siklusse was met fertiliteits meds.

Ek is vandag op my 34ste dag van my siklus en nog geen menstruasie nie. Ek is 19dae na ovulasie.

Dink julle dat as mens vroeer ovuleer, sal mens se menstruasie ook vroeer begin?

Ek is bietjie deurmekaar en hoop net ek is swanger!

Ongelukkig is menstruasie en swangerskap simptome so baie dieselfde so ek kan dit nie eers pin point nie.

15 years 1 day ago #208045 by Paisley
hi dames!!! lanklaas gesien! SJoe - daar is so baie om op te vang. Maar ek sien die grootste gedeelte van die gesprek gaan oor strik se operasie! ek hoop alles het goed afgeloop!

Ankies - daai sussie van jou... genugtig. Maar die ding is as hulle so lank wag om uit te kom is hulle rustige babas! If it is any consolation - ek wens ek kon 41w swanger gewees het ;)

Oor almal se pva's en strikdas besoeke.... Eerstens; ek dink strikdas rock... Lianey, Rikus en Cameron is smiling (soms crying) voorbeelde daarvan. Jooste - die ding is, ek en my man het ook remedy op remedy, dr. besoek op dr. besoek probeer en vir 2 jaar gehuil oor ons nie 'n baba kon kry nie. Op die ou end was al die vooraf stuff BAIE duurder as die IUI's. So my gevoel is (maar dit is my persoonlike opinie) dat ons baie trane en eintlik geld kon gespaar het om net direk vir 'n IUI te gaan.

Verder (soos julle seker op FB kon sien - hehe) vlieg ons sondag dubai toe... Our Rikus bly by ouma, en sy is in ekstase.

Ons bid vir nommer twee... ML wil nie weer 'n iui doen nie, so ons sien in Januarie my gynea om te kyk of hy vir ons iets kan doen met bietjie meds en so! Ek borsvoed nog - so my siklus is bietjie wacked out (darem het ek 'n siklus - nog heeltyd een gehad terwyl ek borsvoed) - maar ja... so januarie join ek weer julle klomp TTC'ers!

TTC Since May 2008
Me: 29, DH 32
FS: Dr Pentz
IUI #1: March 2010 - BFN
IUI #2: 29 April 2010 - BFP on 8dpiui: 7 May
16 December 2010- Early onset of labour (Flat on my back for 2 weeks)
Drugfree natural birth - 1 Jan 2011 weighing 2.74kg (37w)
October, November 2011 - Chem Pregnancies
April 2012-Medicated Cycle: BFN
IUI#1(Yet again)- Planned for Aug 2013

ALL THE GLORY BE TO OUR GOD. FOR EVER AND EVER - AMEN!!

File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 1 day ago #208044 by Goggatjies
Goeie More

Ek is gou op my pa se rekenaar

Cornel jou kruis is pragtig
Met die potty training, hoe oud is die seuntjie - seuntjies train later
Met william het ons die 3 dag ding gedoen
Eerste dag vat jy hom gereeld badkamer toe, al vra hy nie om te piepie nie, as hy 'n glips het moenie baklei nie - dit maak dit erger
Hulle moet ook nerens heen gaan nie
Tweede dag dieselfde, maar dan gaan hulle uit vir so halfuur, en sy vat hom potjie toe voor hulle gaan loop of wat ook al hulle gaan doen
Sy vat hom ook gereeld badkamer toe, net soos eerste dag
3de dag gaan sy twee keer uit vir half uur, en vat hom badkamer voor sy uitgaan, dit leer hulle om te demand piepie
Dit vat baie harde werk, en sy moenie ongeduldig word nie, maar sy moet ook ky na tekens van haar seuntjie, as sy dit te vroeg doen dan gaan dit ook nie werk nie.

Stikkie, baie sterkte vir vandag, kan nie wag om te hoor van jou bfp nie

Verder gaan dit goed met my, ek is seker gister se ondersoek het baie gehelp, kry meer braxton hicks en hulle is seerder (period pyne), ek sal hulle net-nou beginne time en sien wat hulle doen.
As ek nie weer kan inlog nie, sal ek wel vir iemand 'n sms stuur

lekker dag

15 years 1 day ago #208036 by Cornel
Goeie more julle!

Baie dankie vir al die komplimente........

Ek het vanoggend 2 vragies waarmee julle my moet help asb :

My vriendin hier,het gister haar seuntjie begin pottytrain,maar hulle sukkel maar.......sy vra asb enige voorstelle of hoe het julle (die wat seuntjies het ) die seuntjies gepottytrain?

Dan,Charlaine (wat ook hier gesels het) skryf die volgende : Ek was opdag 23 en ek en dh doen die daad nog baie goed die maand met die hoop om swanger te raak.Gisteraand toe ek gaan piepie en afvee toe is daar spotting op die toiletpapier,maar baie min,so lig pienkerig/lig rooierig/lig bruin. Kan dit ovulasie spotting wees of dalk implantation spotting??

Lekker dag!

Baie sterkte Strikkie!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

15 years 1 day ago #208034 by Lynkie
Hallo julle,
Ek het gister en vandag verlof, so ek loer gou vinnig in van DH se laptop.
Ankia ek kom kyk juis of daar al nuus is... sterkte jong, met die behandelings, ek hoop sussa kom gou.

Strikkie - ek dink aan jou en hoop alles loop goed af.

Zettie moed hou girl, FX vir jou.

Hexy geluk met die hamper.

Klippie, WOW amper 'n kilo, ek het niks verloor maar ook niks opgetel nie sal maar harder moet probeer.

Hallo al die ander, Linda, Cornel (stunning kruis), Cisca, Jooste.... sal more weer kom chat. Moet nou PTA toe vir 'n periodontis afspraak, het 'n inplantaat in Maart maand gekry en moet nou kyk of hy stewig vas in my kakebeen sit sodat ek 'n kroon kan kry.

Lekker dag verder.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

15 years 1 day ago #208030 by sexy~hexy
More almal

Hoe gaan dit vanoggend?

Klink by dit gaan 'n lekker somersdag wees vandag...die lug hier is half deinserig, so weet nie of die wind ook dalk weer gaan waai nie....

Strikkie...weet jy gaan dit nie nou kan lees nie, maar weet net ek dink vandag aan jou, ek weet jy is baie bang en dit is 'n groot prosedure, maar ek glo als sal goed afloop en volgende keer wat jy in die hospitaal gaan wees, is vir die geboorte van julle baba ;) :rock:

Cornel, daardie kruis is stunning!!!

Wat is verder nuus?

Geen updates van my kant af nie....cd22 vandag, en voel maar nog bloated en het daardie dowwe pyn in lower abdomen....maar ek weet AF sal opdaag die maand...

Ok...gesels later weer :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...