Goeie naand julle almal
Ek gaan nie weer voor Maandag by my rekenaar wees nie so wil net graag se , Ankia, baie baie sterkte met die hele geboorte. Ek glo en vertrou als sal goed gaan!! Geniet jou meisie kind - as sy al Saterdag kom
Ek wil graag met jul die volgende storie deel:
Ek het jul al vertel van 'n vriendin wat ook lank gesukkel het om swanger te word, probleem by man se sperms, hy is geopereer. en voor hul kon teruggaan dr toe om te kyk of operasie sukses was het hul natuurlik swanger geraak - hulle het dag van dogtertjie se geboorte uitgevind die dogtertjie het Spina Bifida. Die dogtertjie word nou in November 1. Wel - vriendin en man het besluit om weer so gou moontlik swanger te word sy weer natuurlik swanger geword die 2de Dogtertjie kom Januarie. Dr's het nog week gelede gese geen teken van SB. Hul was Maandag weer na Dr, toe tel dr na verskeie toetse hipoplastiese Linker hartsindroom op ( ongeneeslike hart siekte).
Sjoe julle, hoe troos mens so iemand! Die lewe is darem maar werklik wreed.
Cornel - ek hou baie van die blommetjie voorbeeld, dis regtig baie mooi. Dankie dat jy met ons gedeel het, ek gaan verseker onthou.
Geweldige lekker week en naweek vir jul almal verder.