× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 2 weeks ago #205167 by klippie
Wow Ankies, jy klink voorbereid! Alles omtrent haarfyn beplan :laugh:

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 weeks ago #205163 by Goggatjies
Goeie More

Cornel, baie sterkte met daai voet. Ek hoop hy word gou beter.

Ek voel 100% beter vanmore, ek het baie rustig geslaap en nie so baie gehoes nie. Ek is verseker aan die gesond word.

My tas is nou heeltemal klaar gepak, ek moet net onthou om geld te trek, want ek dra nie altyd kontant aan my nie, en ons moet betaal vir die geboorte sertifikaat. Verder is alles reg.
Ek moet nou-net William se tassie ook reg kry, maar hy het nie so baie extra klere nie, so ek sal moet gou 'n vinnige shop gaan doen hierdie naweek vir hom, hy het somers klere nodig.

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Lekker dag vir almal

15 years 2 weeks ago #205158 by klippie
Ek het Morgan gemis! Hoe gaan dit met die hasie?

Hexy, ek sien dis amper julle anniversary!

15 years 2 weeks ago #205157 by klippie
More almal!

Cornellie - sterkte met daai voet - ouch!

Hexy, dankie vir die nuus oor Drixter. En jou PVA klink vir my baie goed. Wat gaan jy doen om gewig te verloor? Ek wil ook gewig verloor, maar kan ongelukkig nie minder eet of begin oefen nie :-) . Wat anders sal werk? My PVA is om met volgende siklus laaste keer te probeer IVF vir hierdie jaar :-( Daar na sal ons self probeer vir 'n paar maande....

Slakkie is MIA soos in weg! Ek wonder nogal oor haar, want sy sou Junie IUI en ons het niks gehoor nie.

Jooste?

Ankies, voel jy al beter. Dis seker baie sleg om siek te wees so na aan sussa se geboorte? Hoop jy voel al beter!

Lynkie - hoe gaan dit met die marathon? Smeer maar vicks vir daai vjj :-)

Cisca, dis niks leker as dit rof gaan by die werk nie. Byt maar net vas!

Wanneer kom Strikkie terug?

Wie't ek gemis? Okay julle moet lekker daggie hê!

15 years 2 weeks ago #205150 by sexy~hexy
More almal

Cornel, jy het nogals gese hulle hou van gips gee daar in die Congo...en nou sit jy met gips LOL Maar dis beter so, anders oor 'n paar jaar sit jy dalk met 'n probleem met jou voet en kan hulle niks doen nie...so geniet die rustig wees en moenie te veel woel nie!!

So AF het vanoggend opgedaag, as expected, so vandag is cd1. Ek het toe besluit wat ek gaan doen. Stuff die gynies wat so ver is, ek het met 'n vriendin gesels en sy was na een van ons GP's hier, en hulle het haar ook gehelp. So vir eers gaan ek die een GP sien oor bietjie gewig verloor, en dan sal ek die ander GP gaan sien en met haar gesels oor my siklus monitor. Ek kan baie doen met R710, want dis wat die gynie se konsultasie my gaan kos, want ons medies is uitgeput. So ek gaan nou eers fokus op bietjie gewig verloor (op 'n skelm manier), en dan hier Nov, Des/Jan kyk om swanger te word, want ek soek mos 'n lente/somers baba :dry: So ja....ek het sommer my eie POA uitgedink, en ek is happy daarmee!!

More Cisca...ai jong, sterkte met so besig wees by die werk....ek voel ook baie dae so, asof niks na 'n rigting wil kom. Wanneer gaan sien jy weer jou gynie?

Morgan, jy moet 'n foto van die pophuis kom post :)

JOOSTE....wanneer toets jy?????

Ankia...hoe gaan dit vanoggend? Jy en my vriendin het dieselfde probleem, die sinus allergie het haar heel plat in die bed, omtrent haar hele swangerskap het sy gesukkel met dit, ek moes Sondag haar fotos gaan neem het, maar sy het laat weet sy is weer siek....so hoop sodra julle sussie-babas hulle verskyning gemaak het, julle gou weer gesond sal wees :)

Klippie...wat is jou PVA volgende???

Wat hoor julle van Slakkie?

Driekie het gister begin by haar nuwe werk, en sy klink heel gelukkig...hulle is nou weer terug in Mafikeng...so bly dinge begin nou weer na 'n kant toe gaan vir hulle :)

Ok julle, lekker daggie.....

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 2 weeks ago #205149 by Lynkie
Goeie Môre Dames,

Cornel, sterkte met die voet, hoe lank moet die gips aanbly?

Hexy, dis goed dat jy 'n afspraak het op CD12, as gynie dan sonar doen sal jy kan sien hoeveel follies daar is.. :) , die groottes ..ens.

Cisca, dankie, ja dis nou BD al die pad. Hoop die kursus is darem interessant en dat dit rustiger sal gaan daar by jou.

Lekker dag vir almal

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

15 years 2 weeks ago #205139 by Cisca
Hi almal

Ek het vrydag middag gepost, en nou sien ek dis heeltemal weg.

Cornel - Sjoe, daai voet is omtrent opgeswel. Hoop die xstrale wys dis nie te erg nie!

Hexy - Ek sou ook 'n ander gynie probeer het. Dis seker vrek frustrerend dat jy nie makliker 'n afspraak kan kry nie, en dan is dit nog so ver ook!

Klippie - Ek het ook al die gautrein gery, lekker vinnig ne!

Morgan - So 'n ou hasie is tog te pragtig.

Lienkie - Wow vir die follies, geniet die BD!!!!!

Aan my kant gaan dit baie woes. Werk is mal, en ek is vrek moeg van al die gemors. En nou het ek nog 'n kurses die volgende 2 dae......... Ek kom net nie by alles uit nie. So verskoon maar dat ek so skaars is.

Lekker aand julle

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment: